![]() |
soap!
Op welke personage van welke soap dan ook lijk jij het meest? En waarom? Zijn er overeenkomsten qua uiterlijk, lifestyle of karakter? Of welke bewonder jij enorm?
Ik vind dat ik qua karakter wel iets weg heb van prins Omar uit the bold. Ook kan ik wel iets van mezelf herkennen in brooke! Nu jullie! |
Soaps... :( (n)
|
Citaat:
Soms voel ik me ook n beetje een Robin uit gtst , maar dat is alleen als ik iets op heb (y) |
Citaat:
|
De enige soap die ik volg is lifestyle en ik weet niet op wie ik hier lijk.
|
Citaat:
|
een soort van stephanie vrees ik :o Ally Mcbeal is geen soap hé...ik hoorde altijd van iedereen dat ik sprekend op Ling leek :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
euh, ik weet niet of the office ook een soap is... nee, niet he? nouja, ik ben wel echt zo'n David Brent type: altijd lompe grappen waar niemand om lacht, vadsig, scoort geen ene chick, doet ook popi-jopi terwijl ik het niet ben... nee, eigenlijk: valt best mee, behalve die domme grappen dan. Ik denk dat ik meer heb van Tim, ik denk vaak: wat doe ik hier in godsnaam? en ik lach ook erg graag om mensen en al hun gekke dingetjes en maniertjes.
|
Citaat:
je hersens zijn toch capabel tot denken of niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
bovendien gaf ik direct daarna zelf al de vaststelling dat het geen soap is, dus. En bovendien zijn soaps te lachwekkend om los te lopen.
|
Citaat:
|
Martine Hafkamp, wie anders :cool: (y)
|
Sami/Sammy (ofzo) van Days of our Lives;het pathetische krengetje :cool:
|
Taffie natuurlijk (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
ooh hoe heette die door de duivel bezeten snol??? Marlena ofzo :cool: |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ik weet het :confused:
|
Ik ben Ludo, de slechterik van het stuk
|
Ik ben Dulo, het stuk van de slechterik
dat sloeg nergens op maar dit hele topic slaat nergens op |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
*trouwt met kenneth en ootiestootie en strooit bloemetjes* :D :D :o :o :o :o :o :o :) :) :) :) :p :p :p :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: |
Citaat:
*eXo-hartje* :p :cool: :cool: :mad: ;) :) (n) :evil: :| :s :s (n) (n) :rolleyes: :rolleyes: :D :D :bloos: :mad: :mad: :) :) ;) :p :( :( :o :cool: :cool: |
gefeliciteerd met het huwelijk http://instagiber.net/smiliesdotcom/kao/otn/pkiss1.gif
ontopic: Ik lijk natuurlijk op Sally Spectra. |
Citaat:
|
zeep? kijk ik niet
|
Citaat:
|
ik ben dian
|
Ik ben Aafke van ONM natuurlijk
die is echt dodelijk, ik heb het de laatste tijd niet meer zo gevolgd maar ze heeft iig 4 dode mannen op haar lijst staan. En elk volgend seizoen een nieuwe (y) en anders Brooke Logan (Forrester-Forrester-Forrester), he bertbart? (Kelly zegt hallo) |
Citaat:
|
Ik Laura van GTST!
|
Citaat:
|
Ik kijk nooit soaps of ik kijk ze gedwongen en let niet op... Dus ik zou het niet weten. Mijn opa zei vroeger trouwens altijd dat ik qua uiterlijk erg leek op Macy van the bold. Maar ja, toen was ik 10... Is nu ook wel veranderd mag ik hopen. (ken die hele Macy niet maar goed...)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Kelly zegt: Jaaaaaaa, en met jou?) Ze komt zo online. Trouwens, heeft iemand dat ONM nog gevolgd? Ik weet nog dat aafke die Jan de de dood in heeft gejaagd, daarna Ed, Daarna die kale die ingevroren werd en daarna nog een... Is de bodycount nog omhoog gegaan de laatste jaren? |
Ik ken geen mensen uit soaps maar ik lijk natuurlijk wel op Emma Bunton van de Spice Girls :cool:
|
Citaat:
Ik kijk wel soaps, al die dingen die 's morgens en in de vroege middag komen, want dan is er verder niks anders en ik heb geen leven. Maar ik kan me in die mensen allemaal echt niet vinden. Iemand noemde al Ally Mc Beal.. dan lijk ik dus op Ally Mc Beal. Qua uiterlijk totaal niet, maar gedrag helemaal. Ergens was ze bijvoorbeeld kwaad en kickte daarom tegen een wc deur die vervolgens terugsloeg tegen d'r hoofd aan. Dat zou mij zo kunnen gebeuren en meer van dat soort klungeligheid. Ook de paranoia, aanstellerij en het kinderachtige gedrag is wel terug te vinden in mij :o |
Geen uit een soap, maar er is al 5 keer door heel verschillende mensen gezegd dat ik erg op sandra bullock lijk als ik op n bepaalde manier kijk.. ofzo :confused: k snap t niet..
|
Ik ben Jef natuurlijk!
"Ik kan het niet Sylvia, ik kan het niet:(" |
Ik kijk geen soap's, puur omdat ik er geen tijd voor wil vrijmaken.
Hmm, Gilmore Girl's is wel leuk, maar een soap, nee. Anders wil ik de man zijn die de moeder doet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34. |