![]() |
Wat vinden vrouwen nu geil?
Wat mannen geil vinden weet iedereen denk ik wel (op een x aantal individuele wensen na dan), want daar wordt je door overspoeld door de media. Maar wat vinden vrouwen nu opwindend? Ligt dat heel anders of ongeveer hetzelfde. Ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat iemand geil wordt van een penis...
Wel van een (mannen)kont overigens.. |
Bedoel je puur uiterlijk?
|
waarom zou een vrouw nu geil worden van een kont? dat is een ding waar kak uit komt... dat is NIET geil..
een penis is een object van lust dat is heel iets anders.. |
Citaat:
|
Als het kwa dingen doen is dan is dat je zelf verwennen met je vriending er bij.
Dan word ze erg opgewonden of de geur van je penis. |
Tsja, je hoeft niet naakt voor me te gaan staan. Zo van: Tadaa! Dat schijnt bij mannen wel heel goed te werken. En eigenlijk klopt dat ook wel.
Wat je wel mag doen is zoenen, strelen(niet direct bij de vagina, dus ook niet meteen hand in broek :nono: ) en dan langzaam opbouwen. Tenminste, bij mij meestal. Maar dat hangt ook van de situatie af. Soms heb ik ook wel eens zoiets van: jaaaikwiljenu! |
Ik kan me ook niet voorstellen dat vrouwen uberhaupt geil worden van mannen.
|
Dat is lekker geheim :p
|
Nouja.. laat ik ook eens iets zeggen.. Qua uiterlijk kan de manier waarop hij naar je kijkt wel geil zijn.. Maar verder :confused: Ik kan niet zo gauw iets noemen wat bij iedere man opwindend is..
En verder: geile dingen in je oor fluisteren.. zachtjes met je oortje spelen.. beetje likken enzo.. :bloos: mjah.. das wel geil :o |
Citaat:
|
Kisses in neck :o
streling ook, wat net al gezegt is niet gelijk bij temple :p breast ook goed werk (y) und tease kiss, bijvoorbeeld hij doet net of tie je wilt kissen dan net niet tss :cool: |
mn ex had redelijk lange haren, en dan zo los en hangt ie over je heen en kijkt ie je zo aan tussen zn haren door oew.. :D
en oortje, en zo'n zoen van ik laat je nooit meer gaan |
Citaat:
|
Ik word bloedjegeil van de penis van mijn vriend, maar het van mijn vriend hoort daar ook echt bij. Nu heeft hij gewoon een ontzettend geile penis, bij exen had ik dit namelijk helemaal niet. Heeft, hoe gemeen ook, toch met de groote te maken. De penis van mijn vriend (ik wou zeggen, vriend van mijn penis :s) is boven gemiddeld groot én dik. Wanneer hij dan zichzelf aftrekt ofzo, hoeft hij mij echt niet eens aan te raken of aan te kijken, ik word gewoon geil. Alleen van het idee al.. Het ziet er gewoon zo ontzettend lekker uit! :P
Sowieso, zijn lichaam, en dan met name wanneer hij me doggy style neukt. Dan zijn al die spieren helemaal aangespannen. Buikspieren, armspieren, schouders.. alles neukt mee. Ja, bloedjegeil. Ik zou het, heel eerlijk waar, ook echt heel geil vinden om toe te kijken naar hem die een ander neukt, gewoon omdat ik dan alles goed kan zien. Ik wil alleen niet dat hij een ander neukt natuurlijk :P |
Door er geil uit te zien, dat werkt natuurlijk net zo goed bij mannen als bij vrouwen, al heb ik het idee dat mannen zich er meer aan over geven en vrouwen daar terughoudender in zijn.
En verder, gewoon, door opwindende aanrakingen en door haar opwindende dingen te laten denken. Dat spreekt toch vanzelf :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Natuurlijk worden we geil van jongenslichamen (mits we niet lesbisch of frigide zijn). Er naar kijken is leuk, het voelen is nog veel leuker. |
Citaat:
ontopic: ga verder, hier kunnen jongens wat mee..... (y) |
Geld, macht en sociale status.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan geil worden van een mannenstem, zo laag en zwoel, en als die stem de juiste dingen zegt kun je me helemaal wegdragen.
En gewoon een mannenlichaam, mits gespierd en gebruind (witte bonenstaken, ieuw). Net onder de douche vandaan, natte haartjes, mjam. Maar idd, een penis op zich doet me niet veel. Als daar de man waarvan ik hou aan vast zit, dan wel, zoals Dusjcib al zei. |
ik vind een gespierde man wel geil
maar ook iemand die een lekker kontje heeft is wel geil xx saskia p.s trumpetlover een knuffel |
een jongen die geil is en dat laat merken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verbeterd...
|
definitly zoenen in mijn nek...
of aan me oorlel, maar das alleen bij mn vriend... en teasen ;) maar das ook heel persoonlijk, ik denk over het algemeen dat vrouwen lekkere mannen geil vinden... das wel heel cliche, maar het is wel zo.... en nogmaals het is bij iedere vrouw anders..... |
Citaat:
Of bedoel je dat het onzin is dat die dingen een relatie met zo'n persoon aantrekkelijk maken? Nou ja, voor jou misschien, en voor mij, maar ik kan me voorstellen dat er vrouwen zijn die graag iemand hebben die hun eigen status opkrikt. Dat wil niet zeggen dat alle vrouwen dat als eis hebben, of zelfs maar de helft, maar ze zijn er wel. |
Geilheid zit tussen je oren, het is chemistry. De juiste persoon hoeft me maar even aan te kijken en te glimlachen, en ik ga al door de knieen. Een zacht kreuntje in mijn oor, een warm lichaam dat dicht tegen me aan komt staan, en me zijn opwinding laat voelen, zijn verhoogde hartslag, versnelde en diepere ademhaling, en die speciale klank in zijn stem, vooral als hij de juiste dingen zegt...oh ja...niks zo lekker als een man die geil van je is.
Een mooie piemel kan ik ook wel waarderen hoor, dat is absoluut een verhoging van de algehele feestvreugde. |
blingbling en dikke auto's
|
Citaat:
|
Ik geil op jongens die voor de deur staan met een onderbroek over hun hoofd heen getrokken, een pleeborstel in hun handen, die luidkeels het volkslied zingen achterstevoren in hun berenpyjama terwijl ze ondertussen de japanse versie van jip en janneke lezen...
Iedere vrouw "geilt" op wat anders, de meest voorkomende zijn: - geld, macht, positie of status (dat mijnheer ehhh Mephostophilis al zei - zichzelf verwennen - zich laten verwennen door man/vrouw - ene lulhannes (met daarbij behorende lul) - geld - zoveel mogelijk aandacht - iemand met een bos rode rozen die er niet uitziet, maar ze opgewonden raken door zijn geweldige persoonlijkheid (maar die liegen uit hun nek) |
Ik vind het sterke mannenlichaam ontzettend seksie. En vooral het gevoel dat hij jou neemt. Dat overweldigende gevoel is zooo geil. Vooral omdat ik dan als vrouw daarom heen probeer te manipuleren en te kronkelen of hem tegenwicht geven.
Oh, en wat een toppunt van geilheid is, kleine scène uit die kutfilm Troy -> waar Achilles en die vrouw eerst een confrontatie opzoeken en waarop hij antwoord met zijn hand omhoog strijkend over haar dij. Rrr... (sterke rug, krachtige grote handen en als je een harde penis door zijn broek tegen je aan voelt) |
Citaat:
|
|
Citaat:
Trouwens ook wat juno zegt, een man die op mij geilt, werkt ook prikkelend. Ik kan enorm geil worden van mijn vriend's geilheid op mij, zeg maar :P |
Citaat:
|
Citaat:
ach af en toe prettig gestoord, is ook leuk het leven is al serieus genoeg ;) |
Natuurlijk, ik ga echt door de knieen voor tamme gekken. Misschien dat ik er niet meteen mee naar bed wil omdat hij me me zo opwindt, maar ik wil er wel meteen mee trouwen en samen in een deuk liggend oud mee worden. En dat bed hoort er dan gewoon bij. Yup, hij moet geschift zijn. Een man die me kan laten lachen wint het altijd! Nergens lach je ook zo leuk als in bed.
|
Citaat:
|
de gezichtsuidrukking als hij komt en als hij laat merken dat hij mij gewoon te geil vind, hehe :eek:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |