![]() |
Een Black Sabbath Poll
Gewoon omdat da moet. Wat vinden jullie het beste album
(nee ze staan er niet allemaal alleen de hoogtepunten... ik bedoel wie had er ook op technical ecstacy ofzo gestemd) |
goede band , beter als ozzy in zijn remi
|
Paranoid (y)
|
paranoid.
|
waarom kan ik niet op het 0wn4ge bestof dubbelalbum stemmen :P
k heb black sabbath en paranoid :D dus maar voor het 1e gestemt |
1e
|
Ongeloofbaar wanneer je naar de Osbourne's zit te kijken en je denkt er aan dat die vent zulke muziek heeft gemaakt..
Maar : Paranoid. Uiteraard :) |
Paranoid. Ik heb overigens wel een hekel aan de hype van even geleden... Net als dat mijn broertje (dimmu borgir fan) ineens "the doors" gaat luisteren, alleen omdat z'n vrienden dat ook doen.
|
Paranoid natuurlijk.
|
Black fucking sabbat natuurlijk!
|
Black Sabbath uiteraard
|
zeker black sabbath, met name omdat het gelijknamige nummer en uiteraard N.I.B. erop staan
ik heb overigens van master of reality de lp, met een poster erbij, weet iemand of die wat waard is? in het boekje van de cd staat namelijk dattie "highly sought" is, maar ik heb er nog nooit iemand naar zien zoeken :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zou ook niet leuk zijn als Ozzy nu een brave gezonde huisvader was? Dat had me vrij desillusionerend geleken. Het valt mee dat die man niet al een jaar of 20 geleden overleden is...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
paranoid
|
Citaat:
|
Mwa, ik moet 2 keuzes maken.
Van De ouwe Black sabbath (met ozzy op zang dus) vind ik het titelalbum het beste. Veel beter als paranoid al zeg ik het zelf, snap ook niet waarom iedereen daarvoor kiest. Waarschijnlijk alleen om het nummer, hehe. Van de tijd met Ronnie james Dio vind ik "Heaven and Hell" de beste schijf. Heerlijk heavy! Neon knightssss |
Citaat:
|
Citaat:
|
de 1ste schijf
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41. |