![]() |
Lege cd'tjes
Hey,
Wat is voor jullie een goede prijs voor lege cd'tjes? Dus gewone, geen extra zware ofzo, die je gebruikt om liedjes op te branden. En, waar kopen jullie ze? |
Citaat:
Merk maakt mij niet zoveel uit, wel het hoesje. Je zal bij mij weinig tot geen slim-packs vinden. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En een supermerk hoeft voor mij echt niet hoor :);) |
Citaat:
|
als je al niet weet waar je die dingen kan kopen dan zou ik maar niet beginnen met het branden van die dingen
|
Citaat:
|
Ik weet niet waar je de cd's voor gebruikt,
maar als het puur en allene opslag is om te bewaren kun je beter een harde schijf bijkopen, dat is in verhouding niet veel duurder.. |
Citaat:
daarvoor trilogixen ;) |
60 a 70 cent vind ik een redelijke prijs voor 1 cdtje. Tenzij je ze in zo'n rol per 100 koopt natuurlijk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ze bij BCC gekocht. :p 20 van die roze-hele dunne doosjes-gevallen. *echt roze :D * Van tdk. Rond de 9 euro heb ik er voor betaald. Ben er tevreden mee.:) |
Uit Duitsland halen, 50cd's op spindel (zonder doosje) voor €15,- (sony/verbatim). Ze hadden ook zo'n cheapo'merk, 50stuks voor €11,-. (Oftewel: daar heffen ze geen accijns op cd's, dus veel goedkoper.)
|
op PC-discount beurzen zijn ze ook ziekelijk goedkoop...die doosjes ook...en kwalitatief wel goed...nog nooit last van gehad...
|
Ik haal cd'tjes altijd in duitsland. Daar zijn ze nog goedkoper. Vooral de Tevion cd's bij Aldi zijn goedkoop (4 - 5 euro voor 10 stuks)
|
Citaat:
De meeste van mijn CD's bewaar ik in een map, zoiets: http://images-eu.amazon.com/images/P...3.LZZZZZZZ.jpg |
bij de aldi, een pak met 20 cd's in slimpacks, voor ongeveer 10 euro
(edit: 14 euro dus) |
Citaat:
|
Meestal bij aldi, van die lifetec dingen, met dunne hoesjes 14euro vor 20 stuks.
|
cd's: 200Gb -> 295 CD's ala 0.70 p/s = 204,- + cd brander van 40,- = 244,80
En een 200Gb hdd kost maar 130,- :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Plextor CDR spindel 50st Euro 21,90
Bij CDRWinkel.com. Schijfjes komen van Taiyo Yuden, naast Mitsui de absolute top wat kwaliteit/duurzaamheid betreft. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36. |