![]() |
Hoe te geven?
Ok, mijn vriendin en ik hebben binnenkort (als het goed is nog steeds :p ) 6 maanden. Ik heb dus al een kadootje, namelijk twee kaartjes voor de musical Lion King (ze is musical gek, vandaar:))
Nou vraag ik me een beetje af hoe ik ze het beste kan geven. Ik heb dus ook de CD van deze musical alvast gekocht, omdat ik eerste de kaartjes hierin wilde doen, maar ik heb nu nog een alternatief. 1. De kaartjes niet geven. Ouders lief aan kijken of ze ons kunnen brengen naar Scheveningen. Haar een blinddoek omdoen en pas weer afdoen bij het theater. 2. De kaartjes in de CD doen en gewoon thuis geven. Er is ook nog een kans dat ik weg ben op de dag dat we 6 maanden wat hebben. Dus, alternatief 3: 3. Ze zal waarschijnlijk aan het werk zijn als ik dan thuis kom. Dus dan naar haar werk gaan, en het daar geven. Stem alsjeblieft, zeg hoe jij het het liefste zou krijgen!! |
k weet niet, maar ik denk dat ik van zolang geblindoekt in de auto zitten we misselijk zou worden...
|
Lief van je dat je je er zo druk om maakt. :) Maar waarschijnlijk vindt ze het sowieso geweldig, of je nou een blinddoek gebruikt of niet. :)
|
Citaat:
|
niet blindoeken maar gewoon mee in de auto nemen en je mond dichthouden over waar jullie heengaan totdat ze het zelf doorheeft.
|
Maakt eigenlijk weinig uit.
|
Citaat:
Uhm, stem daar dan ook ff op plz :) |
33333333
|
Citaat:
|
een blindoek!!?
please. How sick!!? gewoon er heen gaan zonder dat ze weet waarheen, daar is toch geen blindoek voor nodig. en geef je als laatste de cd. |
Combi van 1 en 3 :cool:
|
Citaat:
|
Gewoon meenemen in de auto, zonder blinddoek en zonder van tevoren te zeggen wat je van plan bent. Ik zou nl ook misselijk worden van zo lang in de auto zitten met een blinddoek. Succes ermee, ik vind het iig een super idee van je om haar zo te verassen (y)
|
als je haar met een blinddoek om in de auto zet heb je altijd wel een langsrijdende idioot die de politie gaat bellen om een ontvoering te melden :p
gewoon die kaartjes geven :) |
Hmm, okee, misschien is die blinddoek iets TE :P
Iig bedankt voor alle reacties al!! |
Haar als verassing gewoon meenemen daar naartoe, en haar misschien op de dag zelf (wanneer jullie dus 6 maanden samen zijn) die cd geven. Niet blinddoek dus he, dat is misschien iets te. Het is ook wel spannend wanneer zij zich afvraagt waar jullie naar toe gaan en naar buiten kijkt voor hints enzo :)
|
Ik ben alleen wel bang dat zij de weg naar Scheveningen wel kent, ze is er volgens mij wel eens geweest. Trouwens, ze weet ook dat TLK in Scheveningen draait en als je dan gigantisch SCHEVENINGEN op zo'n bord ziet staan...
Aan de andere kant kijk ik daar eigenlijk nu al uit, als ze dat ziet :p :p :p |
Citaat:
|
Ligt er aan hoe origineel je wil doen.
|
die blinddoek klinkt wel vet maar ik denk dat het als je het uit gaat voeren toch niet zo'n succes wordt
ik heb gestemd voor op het werk, maar het kan zijn dat ze het liever niet op haar werk krijgt maar dat kan jij beter inschatten, anders thuis |
goeie antwoord staat er niet tussen....
gewoon haar meenemen ernaartoe, niet verklappen waarheen natuurlijk, das veel leuker. -= geen blinddoek, das niet leuk, das vervelend =- en de cd geef je haar naderhand of in de pauze of zo. |
Citaat:
|
Citaat:
'Scheveningen... Scheveningen? Maar.. maar... The Lion King?!' Dat is écht leuk :) |
Blinddoeken is geen optie. Zometeen ordt je van de weggehaald door de politie op verdenking van ontvoering. :D
Oppikken bij haar werk, de sleur doorbreken is altijd leuk! |
Hmm, ik denk dat ik toch maar haar gewoon mee ga nemen daar naar toe. En idd, die reactie van: ''Scheveningen....WAUW!!!'', daar kijk ik stiekem nu al een beetje naar uit :) Ik heb haar al verteld dat we misschien ooit wel eens naar TLK zouden gaan (ik heb hem als eens gezien in de UK)
Nogmaals, bedankt :) |
Citaat:
:) (heb wel op één gestemd, maar bedoelde dus zonder de blinddoek ;)) |
[SIZE=0.5]verrassen, verassen is niet lief. ;)[/SIZE]
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |