![]() |
Zomermeeting N&A?
De zomer komt er weer aan en persoonlijk vind ik het wel leuk om nog een meeting te houden. De vraag is natuurlijk wel of er belangstelling is en welke datum de belangstellenden het beste uitkomt.
Mijn voorstel is zaterdag 3 juli, eventueel uit te stellen tot 10 juli. 2 of 9 komt me vooralsnog ook wel uit. Enneh... Utrecht of Amsterdam? |
als t 2 juli is en in amsterdam kan ik misschien wel komen.
3 juli werk ik en 4 juli ga ik op vakantie. |
Dude, we hebben net een meeting gehad :o
Ik zit met hers en direct daarna ben ik op vakantie. |
Citaat:
Ik was wel een paar maanden afwezig, maar loop hier alweer een paar weken rond, zonder dat ik wat heb meegekregen. Maar goed, bij te weinig belangstelling is de nazomer ook een optie. Eerst dit eens zien. |
Ik kan wel komen op begin juli sowiezo komen.
En het maakt me niet veel uit waar. MJ |
Ik betwijfel of ik begin Juli kan. Later in Juli zeker niet, iig.
|
als t maar in Amsterdam is :o
:) |
Even afwachten. :P
|
Offtopic: wat heeft mccaine nou weer voor een horrid avatar
ik mag nie van me pa |
Citaat:
|
Ik ben van 1 t/m 5 juli en van 10 t/m 24 juli weg.
|
Offtopic: Neem dan die van Sarcasmo, die is....mesmerizing.
2 en 3 juli kan ik niet, Werchter. 9 en 10 komt me ook niet echt goed uit, eigenlijk. Doordeweeks wellicht. Tweede helft van juli ben ik in de States. |
2 Juli moet ik werken, 3 juli heb ik een optreden. De week daarop kan ik wel, maar door treinkosten heb ik Utrecht gekozen. Als ik uberhaupt al geld heb en niet meer meega naar Bospop...
|
3 juli werk ik. Doordeweeks is beter, eerste helft juli of 2e helft augustus (y)
|
Ik wil wel! maar dan 9 of 10 juli :o
|
Citaat:
|
Ik kan 2 of3 juli trouwens wel :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Door zo'n vage titel heb ik die meeting klaarblijkelijk misgelopen. Maar goed, voor iedereen die niet kon en nu wel kan en voor iedereen die zin heeft in nog een meeting: ik stel voor 3 juli, Utrecht, 14:00. We zouden nu met vier zijn (ik herinner me opkomsten van dezelfde grootte).
|
Citaat:
|
De Tweede komt mij ook stukken beter uit :|
|
Hmmm... 2 Juli moet ik werken (van 16:00 tot 5:30 :| )...
Maar 3 juli wordt misschien afgelast. We hebben gehoord dat we het rustig aan moeten doen en tjah... Dan ken je ons nog niet... |
2 Juli kan ik zeker niet.
|
Later en doordeweeks;)
|
2 Juli in utrecht of amsterdam maakt me niet uit.
Alleen moet ik 2 juli om 18:00 thuis zitten. |
3 en 4 ben ik aan het verhuizen
9 en 10 zit ik in Tsjechië... Helaas dus. |
Tja, gebeurt er nog iets?
|
Nee :p
|
:(
|
Als het een zomermeeting is, moet het natuurlijk wel op een gepaste lokatie;)
Vandaar het volgende voorstel: Donderdag 15 juli (net buiten de ov-vakantie), op het strand van scheveningen. All in favor, say 'Ay!':D |
Ik ben 15 juli met vakantie :(
|
Citaat:
|
15 juli zit ik ergens in Californië. 8 juli kan ik nog wel, 9 juli eventueel ook.
|
ok, aanstaande vrijdag?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k
|
Maak idd maar een nieuwe poll, ik heb de afgelopen week pech gehad en kon niets voor jullie doen (getroffen door spyware, computer week lang onbruikbaar :().
Wat mij betreft verschuiven we alles tot augustus ofzo. Groet. |
de meerderheid kan/wil niet :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |