![]() |
ib groep bellen voor loting
ik hoorde dat je voor als je geneeskunde wilt doen, je naar de ib groep kan bellen voor je lotingsnummer..
weet iemand welk nummer dit is????????? ik heb namelijk alleen het nummer: 050 599 77 55 maar bij de opties hoor je niks over loting enzo.. dus plzzzz als iemand het weet??? tell me :) kuzz |
lotingsnummer?
ik doe geen geneeskunde maar wel een lootstudie. Ik heb niets gehoord over een lotingsnummer, ik weet alleen dat ik half juli de uitslag krijg? :eek: |
Citaat:
|
je hoeft niet te bellen
je moet je gewaarmerkte puntenlijst opsturen.. en dan krijg je vaneigens je loting te horen |
Het is zelfs heel erg lullig als je je nummer nu al zou kunnen opvragen. Dan zou je je nu nog uit de loting kunnen terugtrekken en verspeel je geen lotingskans.
Half Juli is hij wel te krijgen, als de loting bekent is. Op de brief die je krijgt staat alleen het vervolgnummer en niet je 'grote lotingsnummer' (het nummer wat je hebt bij iedereen die meedoet). |
Als je je cijferlijst opstuurt, krijg je van de IB Groep alleen een briefje terug waarop je lotingsklasse staat. Ergens achterin Juli hoor je dan of je ingeloot of uitgeloot bent, en als je uitgeloot bent staat in die brief meteen je lotingsnummer, dacht ik. Je kunt vanaf dan in ieder geval je lotingsnummer opzoeken op internet. :)
|
Maakt het trouwens nog uit waar je in een lotingsklasse zit? Dus of je een 7.1 of 7.4 gemiddeld hebt? Of maak je dan gewoon dezelfde kans? Moet ik trouwens maandag nog een gewaarmerkte kopie gaan regelen. :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk ook niet dat het uitmaakt waar in de lotingsklasse je zit. Dat zou alleen maar heel veel extra gedoe geven voor de mensen van de IB Groep. Daar beginnen ze vast niet aan. :p
|
vraagje, voor wanneer moet je je cijferlijst opsturen.
Kan die informatie nergens meer vinden.. |
als je in een klasse zit
maakt het niet uit of je in het topje zit (7.46 zoals ik :() of dat je onderin zit.. even veel kans je moet voor 23 juni je gewaarmerkte cijferlijst opgestuurd hebben |
School&Studie
|
Dan al? Hmmz, dan moet ik maandag naar school om een gewaarmerkte cijferlijst op te halen.
Ik heb donderdag al wel een cijferlijst gekregen. Maar weet niet of hij gewaarmerkt is???? |
Citaat:
Ik had dat meteen gedaan toen ik mijn lijst ophaalde. Je kan ook een gewaarmerkte kopie op het gemeentehuis laten maken, maar dat kost geld en de school mag het ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mag je zeg maar ook gewoon de echte cijferlijst opsturen, zeg maar nog niet mijn definitieve cijferlijst..
|
Citaat:
|
ik krijg me diploma pas 2 juli. En dan dus ook me gewaarmerkte cijferlijst..
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je niet op hebt gestuurd voor de 22e doe je nie eens mee met loting meer |
Citaat:
Maargoed.. als het om mij ging zou ik wel even contact opnemen met de ib-groep voor de zekerheid :cool: |
zat een beetje over die loting na te denken enzo en ik vroeg me het volgende af:
stel er zijn veel meer mensen met een 7 tot 7,5 gemiddeld (lotingsklasse c) dan mensen met een 6,5-7 gemiddeld(lotingsklasse d) , omdat iedereen voor een loting goed zn best doet/7-7,5 een vrij gemiddeld gemiddelde is :p/enz Dan wordt de kans voor de mensen in c toch kleiner en voor de mensen in d toch groter en dat is dan toch niet eerlijk volgens het systeem??? heb nooit veel van kansberekening gesnapt dus kan iemand het mij uitleggen???? :s ik zit te stressen voor zaterdag want dan weten we het dus.................... ik heb een 7,9 dus ik ga echt geen hard huilen als ik uitgeloot ben..........en heeft iemand nog een leuk idee voor een alternatief want ik kan ech niks bedenken........(het moet medisch, sociaal en een universitaire studie zijn....dus ik denk dat er weinig overblijft dan geneeskunde) |
Citaat:
|
Ik neem dat de ib-groep weet wat hij doet en dat mensen uit een hogere lotingsgroep ook daadwerkelijk meer kans hebben. Zullen ze wel iets voor uitgedacht hebben.
Nog 1,5 week. |
Citaat:
Ze zullen heus wel weten wat ze doen ja.. maar de manier die ze omschrijven klopt iig niet 100% Oja, de uitslag is aankomende zaterdag al :p |
Citaat:
De verhouding die ze noemen passen ze altijd zo toe dat de percentages in alle catagorieën natuurlijk wel kloppen met het aantal plaatsen dat beschikbaar is @Care: heb je al in dit topic gekeken voor inspiratie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan nog.. er valt niks te verliezen ofzo, tis gratis en de kans is erg groot dat je niet tot de 15e hoeft te wachten op de uitslag :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat? Kan je zaterdag al de uitslag zien? Wat moet ik daarvoor doen? :confused:
edit: ik zie het al, waarom wist ik dat nou niet eerder? :( |
Citaat:
|
Citaat:
|