![]() |
[Poll] Geslaagd / Herkansen / Gezakt
Ey,
vul em maar in. Ik zelf ga denk ik toch maar voor die gratis herkansing ook al ben ik geslaagt.. 4,3 voor M&O moet hoger aangezien ik +/- 6,5 7 voor sta |
1e optie :)
1 zesje, de rest is 7 en hoger, dat ga ik echt niet herkansen. :cool: |
Citaat:
|
Mja geslaagd en ga nie herkanssen, vertik het...
sta 1 5 voor engels... 6 x een 6je 3 7-ens en een 8 ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
ben jij nie trots op je wiskunde wonder :rolleyes: dankzij jou goede uitleg ;) hihi.. {stop we lullen off} |
geslaagd en ga niet herkansen.
kheb 1*een 6 voor engels, 4 *een7 en 2 *een 8 wilde miss engels over doen maar moet dan ipv ee n5.8 een 6.6 halen, weet niet of dat lukt. en heb gee nzin meer in die stress. vin het wel jammer van die ene 6 op mn eindlijst mja. |
Geslaagd en ga niet herkansen.
Ik zou al mooi geslaagd zijn met mijn zelf berekende cijfers, maar ze zijn echt veel beter, dus dat laat ik lekker zo :) |
je mag toch alleen > 6 herkansen?
dan maggik niks herkansen :( :p |
K ga nu zuipe, ben geslaagd
feli 2 all, en voor de gene die zijn gezakt, kop op! |
Ben geslaagd en weet nog niet of ik ga herkansen. Moet mn cijfers pas om 1 uur ophalen dus zie het dan wel :)
Maar als er een onvoldoende bij zit of een vak waarvoor ik niet verw8 een 6 te staan of waarvan ik normaal gewoon beter kan ga ik wel herkansen :o |
Citaat:
Maar wat je nu hebt opgeschreven is dat je alles bóven de 6 mag herkansen...lijkt me niet ;) |
Citaat:
|
Pfff, ik ga echt niks herkansen nu ik geslaagd ben. Kan nu echt niet meer aan leren denken!!
|
ik weet me cijfers nog niet.
|
geslaagd en ik ga cker niet herkansen. ik heb 1 6je en verder 7ens en 8en en een 9, ik hoef geen loting of wat dan ook, dus ik vind het wel best :) die hele lijst is veel hoger uitgevallen dat ik had verwacht...
|
ja je mag elke cijfer herkansen hoogste telt... dusja gratis :)
|
geslaagd en ik ga waarschijnlijk niet herkansen
|
Geslaagd, en natuurlijk herkansen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gvd ik kom gewoon 1 tiende tekort voor een 7 voor AK heb een 6,1
|
Citaat:
|
Ben geslaagd maar ga toch herkansen. Mijn cijfers zijn wel goed, op eentje na dan..
Wel jammer is dat ik bij drie vakken .45 sta als eindcijfer en het dus net niet naar boven afgerond wordt.. twee daarvan zijn 7,45 en eentje 5,45..:( Best zonde, mja.. ik ga Engels herkansen, die 5,45 dus. |
ik ben geslaagd, maar kga toch herkansen:)
kheb een 6,4 voor nederlands:P ik wil een 7!!! haha |
Citaat:
Gefeli! :cool: (y) |
ik ben allang blij dat ik geslaagd ben :D
en aangezien ik aankomende week met school op zeilkamp ga in friesland.. zou ik heen en weer moeten reizen om herexamen te doen! (ik woon in gelderland) |
Geslaagd en ga nix herkansen
|
Ik heb een her voor Natuurkunde. Ik kwam net 1tiende tekort, had een 4,6 nodig en had een 4,5 :s
|
geslaagd, wou eerst wel herkansen ,maar toch geen zin/nut
|
Citaat:
|
Citaat:
Een 6 voor wiskunde en de rest is hoger! En jij ook nog gefeliciteerd!!! (y) |
Kheb het verneukt :(
had een 5 gehaald voor me maatschappij leer 2 maar had een 5.1 nodig :S (Stelletje mierenneukers :S) gewoon letterlijk op 1 tiende verneukt :( maarja woensdag herkanse een 5.1 minimaal halen dan kan ik alsnog slagen :S :( |
hmm ik heb allemaal 7ens
een 8 , een 6 en een 5. En die 5 ga ik niet herkansen (n) Wiskunde snap ik al 5 jaar niet (n) |
Geslaagd en ik ga niks gerkansen. Ik sta maar één 5 voor letterkunde en die had ik al herkanst.
Voor de rest twee x 8, twee x 7 en verder allemaal 6jes, ik ben wel tevreden :D |
ben gezakt en ga woensdag mn engels herkansen. Moet van een 4.6 naar een 5.0. Weet iemand trwns of de norm hetzelfde blijft?? Beter als dat wel zo is!!
Grtz |
Citaat:
|
Zoals ik net in het andere topic ook al zei: Gezakt, maar ik zit al sinds november thuis dus het doet me niet zoveel. Ik ga vol goede moet het nieuwe jaar in! :)
|
Ik ben geslaagd en ik ga zeer zeker niks herkansen!!!!
Woehoeeeeeeeeeeeee...!!! :cool: |
geslaagd en heb gisteren scheikund her gedaan
|
ik ben een van die 71,43%
|
ik had herkanst maar pas uurtje van te voren me M&O geleerd.. en een hoofdstuk die we geeneens hoefden te kennen maja kvond et wel interessant dus ging er ongeleerd heen :p tog geslaagd
(y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |