![]() |
[virus] geinfecteerd bestand wissen?
Hey,
Ik heb een probleempje. Volgens mij virusscanner heb ik 3 bestanden (die hij iets van twaintec.cab noemt) die geinfecteerd zouden zijn met een virus. Hij kan deze alleen niet verwijderen. Nou heb ik op m'n computer al op allerlei manieren gezocht naar dat bestandje maar kan hem niet vinden :s Weten jullie misschien een manier om deze te zoeken en te verwijderen? Alvast bedankt. (oh ja, weet niet in hoeverre het belangrijk is, maar ik heb windows xp) |
Citaat:
zet hij ze wel in quarantaine? zoja, ff kijken welk virus het was en dan googlen naar een removal tool voor dat virus. done :) |
Ik gebruik die van www.free-av.com heet antivir ofzo.
Hij zet ze niet in quarantaine. Heb net even op google gezocht en het schijnt dat dat bestand 2 trojans bevat, maar er staat nergens hoe ik dat bestand moet vinden. Ik weet waar het ongeveer moet staan maar kan het bestand zelf nog niet vinden. |
kan zijn dat het een verborgen bestand is he ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan je ons misschien vertellen welke virus je hebt?
Daar heb je meer aan om ons te vertellen dat je een bestand niet kan vinden. edit Pff, ik kon beter even gaan zoeken met google. Mevrouw heeft last van Trojan.Spy.BiSpy.C en vind hier de oplossing. |
Ok, bedankt voor jullie tips. Het is gelukt :)
Ik heb dus dat verborgen bestanden weergeven aangeklikt en toen kon ik ze dus alledrie makkelijk vinden (wist via de virusscanner al waar ze ongeveer moesten staan) en heb ze toen verwijderd. Heb er net de virusscan weer overheen gegooid en kreeg geen meldingen meer. Bedankt :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54. |