![]() |
[filmpje] Zand animatie
http://www.manzonderkop.be/Post/?P_ID=3819
Kweenie of het hier mag staan maar ik denk dat dit hier wel past. Zou zeggen neem een kijkje want wat deze man allemaal maakt met zand ik geniaal :cool: (y) |
Kheb hem helemaal uit zitten kijken op dit late tijdstip dus toch een reactie (y)
Echt wel heel erg vet wat ie kan :cool: , respect! Vond alleen dat stukje waar die die olfiant, giraf enz maakt wel heel erg lelijk maargoed........zelf kan ik het niet beter, denk ik :p |
:eek: (y)
|
Het idee is leuk, erg origineel, maar echt ondersteboven van zijn zand-schets kunsten ben ik niet, sommige beelden waren zelfs ronduit lelijk. Als je eenmaal weet hoe de beelden globaal worden opgebouwd kan volgens mij vrijwel iedereen het.
Ik snap ook niet echt waar de term 'animatie' vandaan wordt gehaald, er is namelijk geen sprake van een animatie. |
Citaat:
Animatie klopt idd niet helemaal:o Al zou het opzig wel kunnen aangezien hij wel de tekeningen doet veranderen. Dus tekenfilm (zandfilm). Dus animatie |
dat wilk ook, wat ongelofelijk mooi! waargh! wow! :eek:
|
phat man (y)
|
oei, oei, oei. Er hebben weer wat mensen wat te zeiken. Ik vond het beswel wijs! en idd, bedenk het maareens, tekenen met zand op een overheadprojector. Echt knap!
|
Citaat:
|
geinig filmpje hoor :)
|
Wel ok.
|
wauw
|
buitengewoon geniaal.
|
In diezelfde tijd dat ik een zandtaartje kan bakken, maakt die vent een heel zandbeeld. Petje af.
|
te gek!! (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41. |