![]() |
Wat is in hemelsnaam het verschil...
Tussen onzin en kantine? :eek:
Echt, 90% van wat hier aan topics staan, zou ook makkelijk als onzin kunnen dienen. Kan iemand in 1 zin uitleggen wat het verschil tussen dit forum en het onzin forum kunnen geven? |
dk is cool.
|
:confused:
|
Citaat:
|
Dk moet ergens over gaan, onzin niet
|
kom jij weleens op Onzin of niet? :s
|
Doe niet zo leuk, dat weet je zelf ook wel.
Duistere groetjes, zwoesj |
onzin is drukker bezocht
|
Citaat:
|
Op DK zitten nuchtere onzinners :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Kantine heeft regels, Onzin nauwlijks.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou er geen subforum moeten komen ZONDER regels? :cool: |
DK mag je niet spammen, Onzin wel.
|
Onzin is kut
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij onzin gaat alles over tot een persoonlijk gesprek, hier niet (tenminste, dat is de bedoeling)
|
Citaat:
[vooroordeel]En verder; wij zijn gezellig.[/vooroordeel] |
Op DK zit er in bijna elke topictitel een vraag, Onzin gaat puur over persoonlijke gesprekken.
|
DK is Onzin op het hoogste niveau!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onzin is voor kansloze mensen. :p
Oei, hier ga ik reacties op krijgen... |
Citaat:
|
hm onzin is hersenloos wat neerzetten, onboeiende dingen, .. en de kantine moet je de hele tijd vragen beantwoorden, die ook niemand leest
|
Citaat:
|
dk heeft veel meer niveau dan onzin :D op onzin komen alleen post-bijspijkeraars
|
DK heeft een lager tempo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat op de kantine telkens dit soort topics komen en dat men het op onzin allemaal wel best vindt.
|
Citaat:
|
Bij DK zit er een discussie in de topics, of die hoort er in ieder geval te zitten, onzin is meer persoonlijke gesprekken of spam.
|
DK heeft leuke FB's die lekker dominant op kunnen treden. *drool*
|
DK heeft Quiana _O_ <3
|
Er is géén verschil, meer. :o
|
Je topititel moet duidelijker je zit hier wel in de kantine hoor!
|
Citaat:
|
Ik zit meer op DK. Daarom is DK cooler. :)
|
Citaat:
|
op onzin mag je chatten en het nivea van DK is het afgelopen jaar drastisch omlaag gegaan waardoor ik hier niet meer met zoveel pelzier als vroeg kom :o
|
Op Onzin wordt af en toe nog op niveau gebabbeld, in tegenstelling to DK.
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Op Onzin gaan wel lange en serieuze gesprekken, is er een veel gezelligere sfeer en is niet elk topic hetzelfde, zoals op DK (Welke forummer zou je in het echt willen zien, welke forummer zou je nooit willen zien, zeg iets over de ava en sig van de forummer boven je #120847, enz. )
|
Het niveau ligt hier wat hoger en we zijn minder kortaf.. en serieuzere onderwerpen!
|
Citaat:
er zit een hoop dingen als ik ga nu boodschappen doen topcis op onzin maar er komen ook vaaklange gespreken uit die best een goede discussie kunnen worden op dk heb je enkel opnoem topics waarin iedereen iets antwoord wat niemand leest als iemand het interessant maakt overtreed hij de regels en gaat off topic |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42. |