![]() |
Rekenmachine gedeelte nieuw leven ingeblazen
Vanaf vrijdag 12 juni wordt er hard gewerkt aan het rekenmachine gedeelte van scholieren.com, hier zijn allerlei spelletjes en handige programmas te vinden voor de casio en TI, dus neem eens een kijkje en laat je absoluut niet tegenhouden om zelf ook je programmas in te sturen
|
komt daar ook gedetailleerd in te staan hoe ik met een rebelse rekenmachine moet afrekenen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Enter Self Test? 1.10" Wat betekent dat? Gezien de tekst die jij quote ga ik het namelijk maar niet proberen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gaat je GR zichzelf dan optimaliseren ofzo ? :)
|
Citaat:
Probeer nou maar gewoon, ik zeg altijd maar: Baadt het niet, schaadt het niet. :) |
Citaat:
En in dit geval, hij wordt er wel sneller van, maar als je je programmatjes niet kwijt wil is het niet zo'n goed idee om te doen. |
Nou ja, ik wil niet heel lullig doen hoor, maar het ligt er echt aan welk type rekenmachine je hebt.
En bovendien kan een GR zichzelf nooit optimaliseren, omdat het wel heel achterlijk zou zijn als ie niet op zijn best is als je hem koopt :P maarja, neem gerust een kijkje op het rekenmachine gedeelte, er staat altijd wel wat moois bij :) :) :) :) |
Citaat:
|
Heeft er iemand spelletjes voor de TI84+?
Wil die dat ff melden of sturen naar me email @ martijn345@msn.com. Alvast bedankt |
ik heb wel een paar progs maar vraag me af of dat nuttigs is, heb ze voor mezelf gemaakt. Dit heb ik:
1) prog voor combinatoriek, om geordende en ongeordende gerepen(met of zonder herhaling) uit te reken hoeveel mogelijkheden er zijn 2) lenzen-> progje voor de lenzenformule, voor de lui natuurkundige 3) eentje voor m&o om samengestelde en enkelvoudige interest te berekenen(en ja je rekenmachinekan dat zelf, maar k vind dit makkelijker werken ) 4) prog om van concentratie naar pH/pOH te gaan, en visa verse 5) en een prog om simpel modulo mee te rekenen, want de gr mist dat! daarnaast moet ik nog zeggen dat ik geen kabel heb, dus ik moet alles gaan overtypen, dus wat heel erg welkom is wil ik wel overtypen, maar geen zin om alles te doen, want vooral de eerste is wel flink wat regels typen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |