![]() |
Vraagje over Jongens
Ik kreeg een tijdje terug van een vriendin van mij te horen: jongens zijn net bussen, voor je het weet lig je eronder!
Nu kan ik me wel een beetje in die stelling vinden :evil: Alleen nu is mijn vraag aan jullie, hoe denken jullie erover? Zijn jullie het ermee eens, of zijn jullie het ermee oneens. En vergeet niet aan te geven waarom!! |
Citaat:
Oneens dus. |
oneens, het is gewoon eerlijk verdeelt, de helft van de jongens zijn wanhopig en vinden t wel best wat er onder ze ligt, maar zo zit t ook met meisjes dat de helft wanhopig is en t niet uit maakt wie der op hun ligt.
|
Eens, voordat je het weet lig je onder me
|
Citaat:
|
Wat een kuttopic...
|
:|
Komen er zo vaak meisjes onder een bus dan? |
Citaat:
|
klopt helemaal
niet :rolleyes: |
Citaat:
Hoe herken je een mannelijke bus dan? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oneens, als jij je zo snel het bed in laat lullen dan zegt dat meer over jou dan over de heer in kwestie.
|
Citaat:
|
niet alle jongens!!!
meiden zijn trouwens net zo erg |
Neutraal...
De ene jongen is de ander niet. Er zijn idd gozers die alles doen om een meisje in bed te krijgen. Maar er zijn ook jongens die een meisje behandelen alsof het echt een persoon is en geen 'iets' met een gat erin. |
Citaat:
|
ik lig liever bovenop dan onder :p
|
Wat een loze stelling, ik zie toch niet vaak mensen die zich onder bussen smijten hoor.
Ik hou al niet van veralgemenen dus nee, houdt geen steek. |
Inderdaad loos om dit zo te generaliseren, er zijn net zo goed gasten als meiden die de slet uithangen. Om vanwege die sletjes zelf meteen als bus door het leven te moeten is wat overdreven. Oneens dus.
|
Oneens, suffe stelling.
|
Citaat:
|
Citaat:
stond al snel weer op hoor, zo erg was het niet, best vaag gezicht om iemand zo'n 1,5 meter te zien vliegen |
ja helemaal eens
|
Bullshit. Volgens mij wel enkele players en gozer die normaal gesproken niet aan hun trekken komen zo snel mogelijk dat vrouwelijk grut neuken.
Er zijn genoeg lui die wel willen wachten, het bespreken en er zullen zelfs jongens zijn die het niet eens willen (denk aan jongens die willen wachten tot hun huwelijk). Het ligt ook aan de meid zelf, ze bepaald (op verkrachting e.d. na) of ze met die jongen in bed duikt of niet. Dus als het gebeurd (op gedwongen seks na) moeten ze achteraf niet lopen zeuren. |
Citaat:
|
Ik heb anders nog nooit onder een bus gelegen. Zoveel mensen ken ik ook niet die dat wel gehad hebben. Dus de stelling klopt IMO gewoon niet.
|
Citaat:
|
Eens.
|
oneens, ''een kleine groep verpest het voor de rest''
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
hoe vaak lig je onder een bus dan??
|
Citaat:
|
hm sufheid
|
Anders ga je even een (slechte) mop tot stelling verheffen.
|
Citaat:
|
jongens die perse iets kwijt moeten hebben ook 2 handen
en one night stand dan heb je er beide zin in dus ik vind het onzin |
Citaat:
dit is trouwens een kutstelling. |
Het is een vooroordeel. Het gaat in de meeste gevallen wel op, maar niet altijd.
:rolleyes: |
nouja. ben nu erg in een anti-kerel bui. Maar idd. Ze verleiden ej zonder je het door hebt waar het dumpen ongetwijfeld op volgt.
|
Het is altijd nog aan mij of ze erop mogen of niet :p en dit soort dingen verschillen per persoon, en ik neem aan dat je dat zelf ook wel weet .
|
In het kader van de GE-WEL-DI-GE mop van de TS:
Citaat:
|
ja helemaal mee eens want voor je het weet lig op jou
|
jaaaaaaaaaaaaaa
|
Citaat:
(Als het goed is.) |
Vrouwen moeten niet zo zeiken.
|
Citaat:
"Heej! Hoe kom jij nou weer bovenop mij?!?" :confused: "Dat zag ik niet aankomen!" Sta je er dan opeens wel bij stil dat hij je dumpt? :rolleyes: Verder nogal flauwe stelling, en niet eens met de "wanhopige mensen stelling". Mensen zijn niet standaard wanhopig als ze met iemand naar bed willen. Mensen zijn wanhopig door hun gedrag hierbij en hun keuze uit het publiek. [lullige bui]Voorbeeldje. http://magazin.mattoni.cz/images/fotogalerie/miss.jpg Als 1 van deze vrouwen het zou doen met bijv. deze man, http://home.freeuk.com/markaldridge/...-men-00171.jpg dan zou ik ze wanhopig vinden. Of hij er ook zo over denkt weet ik niet, maar het zou een verdomde mazzelaar zijn in zijn geval. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |