![]() |
Weerwolfspel #5
Het andere topic is vol, als dit topic vol is moeten we weer 6 weken wachten dus hoe minder jullie chatten hoe meer spellen we kunnen spelen, maar voorlopig kunnen we nog even.
De weerwolven hebben timmeh opgegeten, hij was een dorpeling. De dorpelingen mogen tot morgen 12.00 uur stemmen 1. Elpida 2. zjoerd 3. a*rainbow*girl 4. Machiavelli 5. Lisaaah 6. Silver rain 7. timmeh 8. Michab 9. Hi 10. Anneee 11. AngelLena 12. Dukko 13. Nate 14. foefighter 15. xx Blauw is opgehangen, rood is opgegeten - MieX |
heuj :'(
|
het wordt nu wel spannend en het zou iig niet slim zijn om mij op te hangen :bloos:
|
Citaat:
Soms wel soms niet, zal wel een IE bug zijn :p |
grapjas ik ga je ophangen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat Lisaaah een weerwolf is. En als ik nu word opgegeten, had ik gelijk. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1 Annee wordt eruit gegooid, en iedereen roept zie je wel! Maar dan doen de weerwolven dat extra om mij verdacht te maken en neit zichzelf 2 Anneee wordt niet eruit gegooid en dan roept ze dat ik haar neit eruit wilde omdat iedereen dan mij zou verdenken. Conclusie: Hoe dan ook, ik wordt verdacht. Maar ik ben geen weerwolf! Ik denk juist dat dukko een weerwolf is, omdat hij andere keren geen weerwolf was en toen de hele tijd riep dat ie er eentje was, en nu was hij in het begin wel erg opvallend stil, of valt het jullie niet op? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb gestemd, op iemand en die is verschrikkelijk........(dom) |
Citaat:
Ja het valt me wel op dat Dukko afwijkt van wat ie normaal doet, maar hij kan het ook gewoon heel druk hebben, zoals ik nu :( |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben al dood en ik was een dorpeling ... |
het is gelijk spel, dus ik heb de weerwolven gevraagd om te stemmen. het kan dus nog even duren
- jet |
Ik ben net bij de tandarts geweest. Voor een dorpeling heb ik tandjes als scheermesjes :cool:
|
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nooooooooooooooo IK BEN TE LAAT AAAAAAAAAAA
DIT KUN JE NIET MENEN :eek: :( :( :( :( :( :( :( WHY WHY AAAAAAAAAAA :( :( :( :( :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is niemand opgehangen, de weerwolven mogen weer tot morgen 12.00 stemmen.
Succes! - Lopi |
|
Citaat:
Wil je er gewoon uit ofzo? |
Hmm, de eerste ker dat Dukko zo fanatiek bezig was, was ie weerwolf..
|
Citaat:
|
Lisaaah. Nog steeds. :evil: Toen ik het vorige spel weerwolf was, deed ik ook heel erg mijn best om alle verdenkingen van me af te praten. Zo'n verhaal hoef je niet te houden als je geen weerwolf bent. En ja, ik interpreteer alles nu op mijn eigen manier, door mijn verdenkingen, maar dat lijkt me logisch...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet dat ik je niet kan ompraten dus laat dat maar zitten... maar dukko blijft voor mij de hoofdverdachte, hoewel foefighter ook erg stijgt in de lijst :) |
Citaat:
|
Citaat:
Hoezo verdedigen? :D ;) |
Citaat:
|
Ik verdenk nog steeds zjoerd, gewoon puur op mijn gevoel.
Dukko verdenk ik juist niet door hoe hij doet. Maar bij zulk gedrag weet je het ook eigenlijk niet.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
je weet ook niet wie je moet beschermen dit spel :s
|
waarom wachten 6 weken als deze vol is ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer komt de uitslag? ik wil wel weten wie eruit gaat...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |