![]() |
[EMU] Xbox
ej ik had ff een vraagje, heeft iemand een goede (simpele:P) Xbox emulator? (ik heb het spel wel maar wil em een xtje op de pc spelen (zou toch moeten kunnen, ben wel ff nieuwsgierig of het echt werkt)...
|
|
geen next gen zooi
|
Citaat:
|
Mag dit eigenlijk wel :confused:
|
Hij zegt dat hij de game heeft ...
Dus eigenlijk zou het mogen ..toch? |
Emulators zijn legaal, roms niet!
|
oke ik heb nu wel een paar emulators gevonden, maar als ik mn game in mn dvd ding prop dan kan ik em nogn iet in die emulators openen, ik schijn ze om te moeten zetten naar een *.xbe extensie. Iemand enig idee hoe dat moet?
|
Er zit normaal gesproken toch een help/readme bij die emulators, misschien staat het daar in :)
|
Citaat:
|
doe ff niet zo bijdehand zeg tering...
ik wil gewoon een soort van tutorial hebben, maar aangezien jij dat niet weet zou het wel leuk zijn als je je bek houdt... |
het is geen rocket science, het verschilt per programma, en als je geen moeite wil doen kun je beter wat anders gaan doen.
|
Citaat:
|
ik wil dr wel moeite voor doen maar, als ik alleen maar een sloot programma's heb kan ik niet zelf uitvogelen wat ik moet doen (ben dr niet zo goed in...)
|
Citaat:
Het enige wat ik Alfred kan aanraden is dingen zelf uit te zoeken en engels te leren :P |
sjezus naab, het begint nu een btje irritant te worden...
ik snap emulators (heb het ook met mn NES,SNES,N64 spellen gedaan). de emulator zelf snap ik ook wel (heb ik al eerder gezegd, dus kan jij beter eerst nederlands leren denk je niet?). het enige is dat het bestand dat een Xbox Emulator opent *.xbe (net als bij N64, waar de extensie ook een ongebruikelijke is) is en een bestand daar naar toe converteren lukt nog niet. |
Koop een Xbox, veel makkelijker
En denk aan je bloeddruk he.. |
Kom op alfred! Wees niet zo lui, gebruik aub google.nl.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |