![]() |
jeans
welke jeans vind je mooi? eentje die je al hebt of die je graag wil hebben :)
geen spijkerjackjes of spijkerrokjes maar wel echt een broek. :) |
Hmm.
Wijde of wijduitlopend. Niet van die stone-washed broeken :nono: |
laag , donker, lichtelijk baggy en niet met superwijde pijpen.
|
ik wil nog een wijde van nudie:)
|
Ik wil "die ene" van Replay ik gezien heb, met zo'n roze label.
Ja, duidelijk he :o |
ik hou niet zo heel erg van spijkerbroeken bij mezelf, maar lage, iets wijduitlopende vind ik vaak mooi bij anderen.
|
liefste formaat XXXL in extreem licht of donkere tinten.
Nieuwe collectie Mazine maar eens afwachten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil een donkere beetje baggy broek met lage zakken op de kont en niet gebleekt ofzo.. en die mooi lang valt :( das niet zo simpel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nog een d-squared broek.. voor de rest nihix ...heb mn paul smith red ears al en daar ben ik verliefd op :o
|
Ik heb een lichte spijkerbroek van Joop! die is zo fijn en heb 'm ook al heel lang > hij is nu ook onderaan al helemaal verragt :( En ik heb nog een best strakke, donkere spijkerbroek van trussardi, die is ook wel cool en wonder boven wonder nog helemaal heel..
Verder geen spijkerbroek op 't oog ofzo ;) Ohh Noé, jouw broek was gisteren bij oprah maar dan een mannenversie! |
Replay heeft in de mannencollectie een spijkerbroek in een hele mooie kleur, richting zeeblauw gaat het bijna, zo-eentje zoek ik er nog. Iemand gezien? :o
|
Citaat:
|
ik :
levis type 1, te laag hangend diesel ziprio, te laag hangend |
Mijn fijnste zijn denk ik op het moment een donkerblauwe baggy van Fake London Genius en een donkerblauwe, wijde baggy van Diesel.
|
Citaat:
|
Ik zoek nog een hele donkere, niet te strak, heeeeel lang :p , een wijduitlopend, en natuurlijk laag.:)
Maar, vind die maar eens. :( *stomme benen :s * |
Citaat:
|
zwart
|
levis twisted
levis 501 levis ladys kakakaaa |
Citaat:
En wijde pijpen zijn ook leuk :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ooh, je bedoelt 'die ene' waar meer dan de helft van jong vrouwelijk Nederland al in rondhobbelt? Die heb ik ook. Dat is om eerlijk te zijn wel de fijnste broek die ik heb. Daarnaast nog een simpele heupbroek van Diesel, donkerblouw, met twee steekzakken maar geen kontzakken. De broeken van Only zitten meestal wel fijn, maar zijn de laatste tijd niet echt meer 'je van het'. Tja, dan is er nog de Indian Rose. Die zit onwijs mooi, maar om nou te zeggen dat die lekker zit.. Niet echt. Ik vind e Replay jeans het best en lekkerst zitten eigenlijk. Maar dat is allen merk, ja sorry hier verkopen ze weinig andere jeans. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet bij mij,maar donkere,lage,en beetje uitlopend vind ik wel mooi.
En bij jongens ook natuurlijk. (y) |
Ik heb een gewéldige broek gezien in de elle girl, van Diesel. Lage heupbroek, beetje uitlopende pijpen met soort van gaten erin. Ik vin mooi.
|
pall mall, no. TR 440
|
ik heb nu een fantastische broek (vind ik zelf dan he) wel gewoon van cars..mja boeiuh :)
en die zit best wel laag, en die boord vind ik gewoon cool, en het lijkt net alsof je een minder dikke buik hebt in de broek! :s en hij heeft niet van die superwijde-pijpen, maar gewoon uitlopend op een normale manier, zo hoort t ook vind ik... |
Ik vind Replay broeken (bij mij) het mooiste zitten. Ik weet niet, op de een of andere manier kan ik bij Replay ook altijd een kleinere maat aan :bloos:. En ze zitten lekker.
|
Citaat:
|
ik heb gewoon standaard jeansbroeken van de h&m, lekker simpel, lekker comfi, lekker perfect voor mijn bootie, lekker perfect voor mijn benen. En maatje 27, eindelijk broeken in mijn maat.
|
hebben ze ook spijker ondergoed??
|
Citaat:
:rolleyes: |
ik wil nog een wijde van indian rags...
|
Niet te strak. Rechte pijpen of klein beetje wijd.
|
Citaat:
Vooroordelen :bloos: Deze week maar eens kijken dan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb t00vallig een ouwe verrotte 501 aan met allemaal gaten
maar dat was omdat ik m'n jas ging spuiten en niet wilde dat m'n g00ie broeken onder de lak zouden komen endezo |
Ik hou niet van jeans.
Voor mezelf niet althans. |
jammer dat iedereen die replay broek al heeft, maargoed, ik krijg zowieso geen geld van pappie en mama die en al mijn geld gaat naar school, dus zo'n broek koop ik niet want dan kan ik te weinig kleding kopen :p
daarbij ben ik gemiddelt wat langer als de gemiddelde persoon en zul je zien dat zo'n broek me dan weer niet staat zoals ik het wil de h&m extreme flared zit goed, voor de rest draag ik eigenlijk alleen zwarte broeken de levi's zijn ook mooi, die kun je ook vor lange benen krijgen jeans mag bij mij absoluut niet boven de schoe avllen maar er mooi overheen vallen, en ook niet te extreem. |
Citaat:
ter illustratie |
Citaat:
M-mmaaar Noé! Dat is je KONT :eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |