![]() |
Zitteblijvers
Zijn er mensen die blijven zitten dit jaar? Ik misschien :(
|
Ik ook misschien, krijg maandag en dinsdag mn cijfers, dus, dan weet ik het, ach als ik blijf zitten is het m'n eigen schuld, ik doe nooit wat aan school dusja :) maar waarschijnlijk red ik weer net, net zoals de vorige jaren :)
|
niet dit jaar,wel in3havo, en het was echt niet erg, was zelfs wel soort van leuk nog, en nu ben ik gister geslaagd, en bedenk, ''het leven gaat door,niet verandert echt,want het leven gaat door'' ,maartoch ach het is ff rot,maar je kan er nix aan doen,doe het jaar over en haal het dan wel, sterkte :) .
|
Misschien :(
|
Citaat:
|
Ik ook, zo'n 70% zeker. :( Ik wil niet bljven zitten, want ik hoef hierna nog maar één jaar. En het lijkt me zo kut om dan net niet met je klas afscheid van school te nemen. Daarnaast heb ik ook absoluut geen zin om nog een jaar langer op school te slijten..
@Nachtvlindertje: Ik herken het, maar ik heb me de laatste 1,5 / 2 maanden echt kapot gewerkt, en vooral de laatste week... Een record. :o |
waarschijnlijk wel :(
Het hangt van één examen af, maar dat haal ik 90% zeker niet. |
ach, ik blijf dit jaar voor de derde keer achter elkaar zitten. maar dat is mn eigen schuld.
volgend jaar maar weer opnieuw (y) |
Nee niet, of er moet iets heel geks gebeuren. Ik ben afgelopen jaar blijven zitten en als ik dit jaar weer blijf zitten moet ik van school af :s.
|
yap..vrijwillig.... :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
dit soort mensen begrijp ik echt niet ontopic: ik blijf niet zitten, er is een heel kleine kans dat ik iets moet herkansen maar als dat zo is ga ik alsnog over. :) |
nee, ik ben over :D
|
ja ik blijf zitten, na 4 keer net over te zijn gegaan, en dan ga ik maar meteen naar een andere school van gymnasium naar atheneum.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben vorig jaar blijven zitten in 3 gymnasium, en misschien dit jaar weer..
|
Ik ben vorig jaar blijven zitten (met twee 5en binnen m'n profiel :mad: ), maar dit jaar ga ik zeker over. :) Moet ook wel, want anders moet ik van school af.
|
Ik ga gelukkig over. :)
|
Ik ga verder met het tweede jaar.
|
meld.. maanmeisj blijft zitten.. dat is al een tijdje bekend.
|
Ow oke :D ik ben over!
|
Ik ga dit jaar waanzinnig goed over. Maar heb wel 2 jaar over de 4e gedaan. Weetje; het is alleen kut aan het begin van het jaar en wanneer de rest examen heeft en jij dat ook zou kunnen hebben zeg maar. Voor de rest overleef je het wel hoor.
|
Ja ik blijf zitten.
|
50% van 4 havo op onze school blijft zitten.. ik ben er daar 1 van :D maar vind het niej erg.. :cool:
|
bij ons blijven ook veel havo 4 zitten
ik zit daar niet bij gelukkig doe ook geen havo maar ik ga wel over als het goed is dinsdag ga'k mijn cijfers ophalen ;) |
Citaat:
|
Ik ga wel over... denk ik. Wiskunde mag niet lager worden, maar volgens mij doen ze daar bij een C&M'er sowieso niet al te moeilijk over :).
|
Ik ben nog nooit blijven zitten:)
|
Citaat:
en zo'n 35% van 't vwo. Dat is dus een soort van voorselectie; op die manier bewaren scholen hun goede slagingspercentages... |
jep. 6vwo nog een keertje.
|
nee, en ik heb niet eens het gevoel dat ik heel hard gewerkt heb( heb ik ook niet :D :bloos: )
|
Yup. Echt kut, vooral op een kut school, waar je net 2 mnd op zit omdat je van die andere af moest. (n)
|
neee ik ga over joehoe! ik stond voor de proefwerkweek nog 4 vijfen en zou blijven zitten maar na de proefwerkweek stond ik nog maar 1 vijf! en nu ga ik over! tralalalala! ik ben blij :D
|
ik ga over... net als heel mijn klas geloof ik... volgens mij kan je niet blijven zitten bij ons.
|
Citaat:
Als die handelingsdelen goed zijn kan het eigelijk niet mis gaan. |
ik ben vorig jaar blijve zitte moet nou in 1x me exame haluh....
maar dat gaat lukkuh!!! |
Bij ons blijven er ook aardig wat zitten maar als het goed is, ik niet.
|
Bij ons blijft ongeveer 30 a 40 % van V4 zitten :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien... waarschijnlijk eigenlijk. ben wel een bespreekgeval, maar maar een onvoldoende wordt profielvak... dus denk t wel (en moet ook wel, anders is het doeidoei, ben nl in de 2e al blijven zitten :(
|
Citaat:
Ik ben dit jaar gezakt, dus blijf zitten..Mjuh theorie heb ik,alleen de praktijk nog, alst goed is |
ik blijf misschien ook zitten :(
ik doe op dit moment gymnasium (2) en als ik niet over mag licht dat aan de nietgymnasium vakken, zoals engels en frans.. dus ik heb ok nog de keuze of ik op gymnasium of atheneum wil blijven zitten.. :( |
Ik blijf ook zittten, maar heb er niet echt een probleem mee. Er zijn ongeveer 8 mensen in mijn klas die bljven zitten en in andere V5 klassen blijven ook een aantal mensen zitten. Kdoe liever een jaartje langer en dan met relaxte cijfers richting de examens dan nu met slechte cijfers net overgaan en dan misschien zakken!
:) |
misschien....hangt af van m'n punt voor wiskunde en het werk dat ik komende maandag maak voor economie. pfuuu sinds de 3e elke keer hetzelfde, steeds stressen of ik wel over ga. heb echt geen zin in "3 maal scheepsrecht". nie blijven zitten in de 5e plzzz.
|
Ik was bespreekgeval met 3 vijven. Door mijn slechte 3e rapport ben ik dus blijven zitten. De basis was niet goed genoeg voor 5V.
Fuk. Gewoon de laatste periode verneukt :( En nu denk ik de hele tijd: "Had ik maar..", "als ik.." en dat soort dingen. Hmm, 'k moet daarmee stoppen :| |
ja, ik blijf dit jaar zitten, vwo5. Ik ga nu C&M doen, in plaats van E&M. Dit profiel lukte niet, en het interesseerde me ook nog eens niet, ben ik achter gekomen.
Ik vind het wel jammer dat ik een jaar over moet doen, omdat iedereen straks van school is behalve ik, maar ik vind hiet niet echt een onwijze ramp. |
Citaat:
ik ben zelf in de 5e (vwo) blijven zitten. een klasgenoot van mij is net wel overgegaan en hij is gezakt het jaar erop als enige . toen was ik erg blij dat ik er een jaartje extra over deed met als resultaat een hele mooie cijferlijst leuk is het idd niet, maar zakken lijkt me veeeeeeeeeeel erger |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |