![]() |
misschien bi
Ik denk dat ik misschien bi ben, maar ik heb nog nooit iets met een vrouw gedaan ofzo. Ik heb tot nu toe alleen nog maar dingen gedaan met jongens, maar ben nooit verliefd op hen. Ik kijk best wel vaak naar meisjes ook. Ik weet het echt niet. Heeft er iemand tips, of voelt iemand het zelfde als ik?
|
Nee, maar dat hoeft ook niet. Leef maar op je gevoel en maak geen zorgen waarop je verlieft wordt. :)
|
ik heb ook wel eens dat ik denk wow wat een mooi meisje, maar verder voel ik daar dan niks bij. het kan ook zijn dat je dan dingen gaat fantaseren waarbij je dan aan dat meisje denkt die er zo leuk uitziet. ik denk dat als je echt bi bent dat je dan ook echt een relatie met een ander meisje zou kunnen hebben.
misschien heb je ook nooit iets met een vrouw gedaan en misschien is het goed als je dat eens probeert en er dan achterkomt of je echt iets voor haar voelt. |
Citaat:
Had juist hetzelfde voor als jij. Sinds kort ben ik samen met een meisje. Zie haar doodgraag. Heb gewoon mijn gevoelens gevolgd. Lijkt me ook het beste voor jou... volg je gevoelens. Wat doet er nu toe of je bi, lesbisch of hetero bent? |
WOOW dat is een lkkre kont
|
Hoe weet ik nou of iemand lesbisch of bi is?
|
Doe wt je voelt enw at je wilt, dat is het enige wat belangrijk is. Als dan blijtk dat je bi bent ben je bi, als blijkt dat je hetero bent ben je hetero en als blijkt dat je lesbisch bent ben je lesbisch. Maak ewr voor jezelf vooral geen probleem van. en ja er zijn meer mensen die hetzelfde voelen als jij ;)
|
Citaat:
In deze tijd zullen er echt niet veel mensen moeilijk doen als ze toch hetero zijn als een homo mij probeert te versieren zie ik dat als complument (en dan zeg ik hem wel ff dat ik hetero ben want anders steekt ie al zijn energie in iets wat ie toh niet kan krijgen) en voor jezelf probeer jezelf niet in een hokje te stoppen, en kijk gewoon wat je prettig vind |
Dus je bent nog nooit écht verliefd geweest, als ik het goed begrijp? Tja, dan kun je het wel afleiden uit aantrekkingskracht. Als je van zowel jongens als meisjes regelmatig denkt 'zo, wat ben jij leuk&lief&sexy, op een ander moment / als ik je vaker zou zien / als je niet bezet zou zijn zou ik echtwel verliefd op je worden', dan zou je wel biseksueel kunnen zijn. Maargoed, zoveel boeit het natuurlijk niet; tegen de tijd dat je helemaal weg van iemand bent, merk je dat vanzelf wel :).
|
Citaat:
|
mjah boeie... maakt toch niet zoveel uit wat je bent?
|
Als je op een gegeven moment met een meiske staat te zoenen, moet je daar niet voor terugschrikken. Maar misschien ben je uiteindelijk keihard hetero, dat kan gewoon... Op deze leeftijd is dat allemaal een beetje vaag...
|
Citaat:
Sowieso moet je je gevoelens niet onderdrukken. Wordt je verliefd op een meisje/vrouw en raak je in een verder stadium ook opgewonden, zou je kunnen zeggen dat je Bi bent. Maar als je met een jongen heb, je zei dat je dan niet verliefd was? Probeer een meid te zoeken die ervoor open staat..... bv zelf Bi is, of lesbisch. Missschien voel je je dan anders, vanaf dan kun je gaan onderscheiden. Succes! Zolang je het maar niet onderdrukt, en schaam je vooral niet :p |
Citaat:
|
in iedergeval veel succes met je zoektocht en ik hoop dat het allemaal goed komt.
volg je gevoel ;) |
Ach, gewoon geen issue van maken, je merkt het vanzelf wel of je bi bent of niet, nietwaar?
|
Citaat:
|
En wees maar niet bang dat jongens het erg vinden als je Bi bent :rolleyes: een vriendin van mij is het ook, en daar heb ik alles behalve afkeer tegen :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |