![]() |
Amerikaan onthoofd in S.A
Citaat:
I AM 18 YEARS OF AGE OR OLDER, AND I UNDERSTAND THAT THE IMAGE IS GRAPHIC AND VIOLENT http://www.homelandsecurityus.com/t14d.asp |
een beetje opvallend..
de man had ook guantanamo-kleding, ik denk niet dat er een video is gemaakt van de afslachting.. ze hebbben geleerd van de effecten van de eerste video. alqaeda belooft meer en meer bloedige dagen voor de ' kruisvaarders' in saudie.. |
The page cannot be found
|
helaas is die site gewijzigd.
|
Citaat:
ze zullen wel een heel belangrijk iemand hebben opgesloten (n) ik vraag me af wanneer amerika ook met zulke situaties gaan komen... |
Nu zie ik het inderdaad. Beetje opvallend dat de Amerikanen zulke gruwelijke beelden op hun eigen pagina zetten.
|
die site doet het gewoon hoor
ik vraag me alleen af of ze echt denken hier iets mee te bereiken |
Ben benieuwd hoe snel de eerste complottheorieen (denk er een umlaut bij) dit keer opduiken.
|
Citaat:
|
whatever
|
Al Qaeda leader in Saudi Arabia killed while disposing of American hostage's body, Al-Arabiyah reports. CNN working to confirm.
kan nog interessant worden :) |
Vieze kut arabieren, ze zoeken het zelf met hun acties. (n)
Afmaken dat soort moslimextremisten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iehl!
|
Ik had het gelezen. Ik weet niet eens goed wat ik moet zeggen :|
Aquadate reactie van het Koningshuis tussen haakjes. |
Eigen schuld, dikke bult.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat moet ik daar lezen, jouw post getuigt van een kort-door-de-bochtmentaliteit. Ik ben echt teleurgesteld in je, dat meen ik serieus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Amerikanen als groep zoeken zeker ruzie en elke individuele Amerikaan die daar naartoe gaat om te werken kent de risico's.
|
Citaat:
|
Tuurlijk. En het feit dat Amerika als land ten strijde trekt tegen Irak of zelfs tegen de moslimwereld, brengt met zich dat alle afzonderlijke Amerikanen voor onthoofding vatbaar zijn?
Ga nou gauw :rolleyes: *sluit zich bij meisje aan* |
Citaat:
Toch vind ik het niet bepaald passend om iemands hoofd eraf te snijden, vooral niet als het ook nog een eenvoudige medewerker is, met wiens gijzeling je toch niets kunt bereiken. Een walgelijke manier om iemand dood te maken, die alleen maar bedoeld is om zoveel mogelijk media aandacht te krijgen. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet 't doen met de middelen die je hebt. Obviously hebben deze militanten geen serieus georganiseerde militaire eenheid als elk land (waaronder dus ook de US) wel heeft; geen tanks, vliegtuigen, of ander zulks speelgoed, maar wel een ideaal waar ze voor vechten willen.
Wat zijn dan je opties, als militant in een dergelijke situatie? Het lijkt me duidelijk dat met z'n allen de kusten van Amerika op te rennen weinig meer dan suicidaal is. Ook de strijdkrachten in bv. Irak frontaal het hoofd bieden is een van de minder pretentieuze doch ongetwijfeld fatale keuzes die deze militanten kunnen maken. Dan kom je uit bij koppen snijden. Van alle Amerikanen. Want als je je tegenstander op leven en dood bevecht; kun je 'm niet in het gezicht raken dan sla je toch onder de gordel? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|