![]() |
smsjes
wie weet er nog liefe leuke smsjes.. niet van van die sites.. maar wel lekker orgineel..
|
*diepe zucht*
|
Citaat:
|
Een SMSje van een ander is nooit origineel, ze zijn alleen origineel als je ze zelf bedenkt :)
|
Citaat:
|
zeg gewoon iets liefs, doe niet moeilijk.
laat het een beetje op de situatie aansluiten ofzo, altijd leuk. |
Citaat:
|
heb jij vandaag een olifant in je soep gevonden?
dat heeft vast nog nooit iemand op de hele wereld gekregen :rolleyes: |
Teksten van andere mensen overnemen/jatten is niet erg origineel hè. Beetje creatief zijn. :) Gewoon zeggen hoe je je voelt, wat je denkt.. Niet te slijmerig maar ook niet te direct of zo. :p
Citaat:
|
:rolleyes:
kom maar met dat slotje. |
Iets wat je zelf voelt , of iets wat op jullie van toepassing is..een 'geheimpje' van jullie?
Je kan toch heus niet verwachten dat wij hier met originele smsjes op de proppen komen? (daarbovenop zijn er heus wel al meerdere topics hierover geweest :) search kan je wel verderhelpen) |
een sms krijgen met de tekst ik vind je lief.....
wat een afknapper |
Citaat:
|
|
zoek op internet
wat noem je leuk? Dit is kantinevoer, zo nodig: onzinvoer |
Citaat:
|
"Eeey, neukuuh?"
:rolleyes: |
het leukste is iets zelf verzonnen en dan kan je ook nog op google zoeken of iets anders. Ook op het forum kun je de zoekknop gebruiken. Dit topic gaat op deze manier nergens heen, en eigen verzonnen smsjes (dat geldt voor bijna alles wel trouwens, niet alleen voor smsjes) zijn altijd leuker. Laat je gevoel spreken. Diegene zal het vast wel waarderen. Een oprecht smsje vind ik persoonlijk ook tig keer leuker dan een 'origineel' (in hoeverre oprechte gevoelens niet origineel zijn he, maar volgens mij bedoelde je dat niet met origineel) smsje.
succes! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10. |