![]() |
Stel....
wat ik mij nou afvraag: stel je voor, jij gaat met je vriend/vriendin liggen 'rotzooien' en hij/zij zegt dat ie nog maagd is, wat zou je dan denken, zou je het erg vinden? Verschilt het bij een jongen en meisje ? is het bij een meisje schattig als ze nog maagd is ? speelt leeftijd ook een rol? en word het bij een jongen word het als loserachtig beschouwd?
hoe denken jullie erover ? |
Het zou mij helemaal niks uitmaken...
waarom zou dat wat uit meten maken. Als hij/zij nog maagd is houdt dat in dat je diegene alles mag leren (wat best leuk is) Als hij/zij geen maagd meer is kun je er lekker tegenaan :P |
Het boeit me echt geen fuck, maar een niet maagd is altijd chiller.
|
Citaat:
|
Ik wil bij voorkeur een man met de nodige ervaring. Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat ze echt niet weten wat ze met mijn lichaam aanmoeten en dat vind ik toch eigenlijk wel storend.
|
Citaat:
|
doe maar een lief onschuldig maagdig meisje: geen voorbehoedsmiddelen nodig als ze de pil slikt..
|
Nou maakt mij niet uit hoor.. Lijkt me ook dat er geen verschil is tussen jongens en meisjes.. Misschien alleen dat als een meisje nog maagd is en de jongen niet dat het voor de jongen misschien zoiets is als dat hij weer een maagd heeft gescoord ofzo.. :p Tenminste das een van de opvattingen die bij ons heerst op school.. En een jongen is idd een loser als ie nog maagd is.. Ook weer zo'n opvatting ;) Mij maakt het echt geen ruk uit... :D
|
Daar zou ik me nou echt niet druk om maken als het zo uitkwam, maar ik heb liever iemand met wat ervaring.
|
Ik zou het wel fijn vinden, heeft ie tenminste niet iemand om me mee te vergelijken...
|
Mij zou het eerlijk gezegd weinig uitmaken, opzich ook wel weer fijn als hij geen vergelijkingsmatriaal heeft, kan ik zelf nog wat aanklooien. Maar andersom door een ervaren persoon kan ik weer bijgespijkerd worden, ook niet verkeerd :p kan altijd beter toch:)
|
Dan vraag ik gewoon of ze het wel zeker weet (zoals altijd. emo fag die ik ben :P)
|
Als een meisje nog maagd is lijkt me leuker. Net als me ex.
Gewoon het idee dat jij dr dan gaat ontmaagden/ontmaagd heeft. Oke ze zal misschien minder ervaring hebben etc... boeiend :o |
Iemand ontmaagden is gewoon een grote eer...
|
Maakt me ook niet zoveel uit. Hoewel ik maagd leuker vind, dan heb je tog nog de 'eer' om haar alles te leren enzo.
En ik zou ook niet met 'n meisje hoeven bij wie ik dan jongen nr tweehonderdachtenzestig met wie ze in bed ligt.. |
Citaat:
|
Citaat:
anyway, ik zie wel waar ik mee in bed beland, ben zelf nog maagd, dus tja... |
Citaat:
|
Ik vraag me eerder af hoe ik zou reageren als iemand geen maagd meer is :P maar ik denk niet dat het voor mij heel veel verschil zou maken. Tenzij hij bekent dat hij tientallen meisjes voor mij gehad heeft, dat zou voor mij wel verschil maken.
|
maakt me niet zo veel uit, ben zelf nog maagd, als de ander ok maagd is is het natuurlijk wel leuker
|
Het maakt mij niet uit. Iemand die geen maagd meer is weet wel het een en ander. Een maagd kan je helemaal naar jou "vormen" als het ware:)
Mijn vriend was maagd toen we net met elkaar gingen en dat ging prima. Gaat nog steeds goed:D |
Citaat:
ontopic: kben zelf nog maagd, zou geloof ik liever ontmaagd willen worden door iemand met ervaring, is minder geklungel waarschijnlijk ;) ... aan de andere kant ook wel 'romantisch' als je allebei nog maagd bent. |
Ik heb één keer met een maagd seks gehad, en dat was toen ik dat zelf ook nog was.
En er was geen fuck aan (werd daarna wel beter natuurlijk). Doe mij maar een meisje die het al wat vaker gedaan heeft, dan hoef je tenminste niet zo voorzichtig te doen. |
ik weet dat hij maagd is en hij weet dat ik maagd ben dus :). Ik heb er geen problemen mee en hij ook niet. Eerlijk gezegd ben ik er blij mee, geen kans op ziektes etc. en het idee dat hij nog nooit met een ander 'het' heeft gedaan is ook absoluut niet erg
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |