![]() |
gitarist op kot
Hoi,
Volgend jaar ga ik op kot in de studentenstad Kortrijk. Ik speel gitaar en ik zou die graag meenemen. Nu zeiden echter enkele kameraden van mij dat dit niet zou mogen. Nogthans maak ik niet zo extreem veel lawaai. Zijn er nog mensen die zoiets hebben meegemaakt? |
nope....
|
Gewoon doen. Fuck ze. Als je geen extreem lawaai maakt kan dat gewoon.
|
en als je geen gitaar mag spelen ga je toch ergens anders wonen?
|
erm.. ik wil niet extreem dom/onwetend overkomen maar kun je geen koptelefoon aansluiten op je versterker :bloos:
|
Op kot gaan. Wat klinkt dat toch leuk.
Speel je electrisch of acoustisch? Bij electrisch zou je onversterkt kunnen spelen, of koptelefoon in je versterker kunnen doen? Acoustisch maakt ook weer niet zo veel herrie zeg. Zeikerds. |
Citaat:
|
Bij de meeste versterkers moet dat gewoon kunnen.
|
ze moetne gewoon niet zo zeiken. als je niet snachts gaat spelen ofzo, is er niks ana de hand lijkt mij :confused:
|
Bij mijn amp niet :P Daarbij klinkt het klote.
|
Citaat:
|
Ze moeten zich vereerd voelen met gratis muziek
|
Als je 't niet te hard zet en je een beetje nadenk over je spel (dus niet 's nachts, als iemand ziek is et..) dan kan dat echt geen kwaad. Iniedergeval dat is mijn ervaring.
|
Citaat:
|
Ik vind van wel.
|
Dan koop je toch nieuw spul.
|
Jullie lezen de zin verkeerd. Bij mijn amp kan het niet. Daarbij klinkt het klote(bij de meeste amps).
En nieuw spul komt eraan.....Marshall jcm 800 denk ik. |
Citaat:
Ik zou tegen blote bosmens willen zeggen, vraag het dan ff aan degene waar je bij op kamers gaat die over de regels gaat. Dan weet je het toch meteen. En open niet zo'n dom topic hier. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |