![]() |
vriend--> drugs
hey wat zo je doen moest je vriend aan de drugs zijn?
niet bepaald zware drugs maar hij doet er wel agressief door... en hij wil niet stoppen |
stimuleren
|
als hij niet naar je wil luisteren, moet hij het maar voelen, en dan moet je het uitmaken.
|
Agressieve vriendjes heb je geen donder aan
Maargoed. meisjes en hun moedergevoelens kun je niets tegen doen |
Nuja, dat hangt er nogal vanaf wat je zelf van drugsgebruik vind he. Als je het er echt niet mee eens bent en hij wil echt niet stoppen dan moet je het uitmaken. Maar misschien kunnen jullie tot een compromis komen dat hij niet gebruikt (heeft) als hij bij jou is bijvoorbeeld.
Dat hij er agressief van wordt is minder natuurlijk, als hij ook agressief tegen jou is moet je het zeker uitmaken, anders ligt het weer aan heoveel jij wil verdragen. |
Als ik erges een hekel aan heb zijn het wel agressieve mensen..
Maar goed, in elk geval er met hem over praten, en op een gegeven moment moet je voor jezelf een lijn trekken.. erover is erover.. je kan niet alles zomaar laten gebeuren.. en dan is "dumpen" mss wel de oplossing |
Hem proberen er vanaf te helpen of hem hulp laten zoeken of jij hulp voor hem zoeken of iets dergelijks.
Wanneer hij zich niet wil laten helpen, kun je niets voor hem doen, dan is hij afval voor de vuilnisbelt. |
als je kan zeggen welke drugs.. dan kunnen we beetje oordelen of het vooral aan de persoon ligt, of vooral aan de drugs. k ken namelijk geen "niet bepaald zware drugs" waar je aggressief van wordt, naast drank.. dus zal het grotendeels aan hemzelf liggen. maar goed, toch nog ff weten!
enne.. als hij er niet vanaf wil, heeft het niet ontzettend veel zin om hulp te zoeken, lijkt mij. |
Citaat:
|
Uitmaken.
|
Ik vraag me toch af wat voor drugs dat is... (net zoals cup a soup ken ik dan alleen alcohol...) maarja... volgens mij is dit de juiste plaats om weer eens mijn wijze uitspraak te doen...
dump him... agressieve mensen zijn eng... en raar |
Dumpen. En als je dat niet durft hopen dat hij een overdosis neemt.
|
agressief? hummz, hem uitleggen wrom je het niet wil... zeggen dat je die agressieve kant van hem liever niet hebt,...
|
Agressief & vriendje hoort niet in 1 zin. Dus hem zeggen dat je heel graag wil dat hij stopt (niks voorzichtig doen, gewoon duidelijk zeggen) en dat je het anders uitmaakt óf dat je hem anders niet wil zien terwijl hij onder invloed is.
|
Pff, je zoekt ze wel uit he :rolleyes:
|
tsja zoals iedereen zegt, ligt eraan hoe jij over drugs denkt.
Van mijn vorige vriend wist ik dat hij nog weleens blowde en het voor dat ik iets met hem had heel veel deed. Hij had ook een paar keer xtc en paddo's gebruikt. Dat maakte me toen eigenlijk niet echt iets uit want ik merkte er niets van. Ik heb nu een andere vriend en als hij zou beginnen met drugs en er ook mee door zou gaan hoeft het voor mij niet meer. Eigenlijk dankzij hem hoef ik er nu niks meer van te weten dus het zit er niet in dat hij aan de drugs gaat. Maar ja, een agressieve vriend is niet alles. |
ik ben eerst heel bezorgd geweest, naarna ben ik gewoon meegegaan, en heb ook gebruikt, :o
|
Als hij zelf weet dat ie er agressief van wordt en hij wil toch doorgaan... dan lijkt ie me het niet waard (de moeite)
|
Citaat:
Zoek alsjeblieft iemand die wel op het rechte pad zit... sterkte ermee in ieder geval! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25. |