![]() |
Waar je absoluut nog heen wil
Lijkt me logsich om niet te onderbouwen± waar wil je absoluut nog n keer heen. Bv. stel dat je over een jaar weet dat je wordt aangevreten door maden, en je hebt nog n kans om naar een ladn ofzo van keuze te gaan±: welk land zou je dan absoluut nog heen willen.
|
IJsland.
En heel Scandinavië, Canada, Mexico, Kreta, Mongolië, Nieuw Zeeland.. |
Ierland
Tsjechië IJsland Finland Denemarken Cyprus Portugal Israel Marokko Tunesië Suriname Brazilië Argentinië Iran Egypte Indonesië Zuid-Afrika Malediven India Rusland Monaco Australië Singapore Thailand VS (m.n. Louisiana) Nauru Tokelau kortom, alle landen waar ik nog nooit geweest ben. |
ik wil eigenlijk zowat de hele wereld nog zien, iig en deel van azie, australië, nieuw zeeland en noord-amerika. mss ook nog een klein deel van afrika.
zuid amerika en oost europa trekken me niet, veel te armoedig nog. |
Steden:
- Londen - Rome - Barcalona - Berlijn - Venetië - Milaan - Athene - LA Landen: - Italië - Spanje - Griekenland - VS - Thailand - Australië - Curacao |
Eigenlijk wil ik bijna de hele wereld wel zien. :o
Sommige landen(werelddelen) springen er wel uit voor mij: Egypte Zuid-Amerika Zuid-Afrika India Thailand Australië Indonesië Marokko Ohja, New york wil ik ook absoluut een keer heen, maar deze landen hebben prioriteit. Ik denk dat dit rijtje in ieder geval wel te behalen moet zijn in een mensenleven. :D |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20. |