![]() |
Vakantie met ouders?
hoi! Dit jaar ga ik met mijn ouders en mijn jongere broertje op vakantie.. Alleen hebben we helemaal geen idee waar we heen kunnen gaan. Ten eerste moeten er veel culturele dingen zijn.. maar ik zou het ook wel leuk vinden als er veel jongeren zijn, het aan zee is en er ook kinderanimatie is voor mijn broertje..... Ik heb al gekeken bij Kroatie - Istrié, maar die zat al helemaal vol.. of het waren plekken waar niets te doen was...... Wel heb ik gekeken bij Kroatie - Dalmatie... Weet iemand misschien of dat de moeite waard is? . We willen absoluut niet weer naar Frankrijk of Italie:)
xxxx Nina |
Griekenland...
Op de eilanden is vanalles te doen, de dorpjes enz liggen aan de kust, culturele dingen zijn er en je kunt er lekker eten. |
Hoe wil je op vakantie dan? Auto/bus/vliegtuig? En hoe wil je slapen?
Je kunt namelijk ook kijken naar Last minutes. :) |
We zijn van plan om met de auto te gaan. Griekenland is denk te ver:)
|
spanje.. en dan bijvoorbeeld malgrad de mar, pineda de mar, blanes of callella. je kan met de trein naar barcelona --> cultuur.
ik weet niet of je hotel of camping wil maar die is er vaak volop vaak ook nog nederlands. daarnaast kan je in blanes, callella, en malgrad goed uit. |
Moet jij de vakantie regelen? :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Frankrijk.. Klinkt misschien heel standaard en saai, maar het is een heel mooi land met heel veel mogelijkheden. Bijna alles daar is wel mooi.:)
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is iid wel een mooi land, maar ieder land heeft zijn charmes. Het zijn gewoon de verkeerde mensen in het verkeerde land. |
Citaat:
|
Citaat:
edit: k lees nu ook pas dat ze helemaal niet naar Frankrijk wilt. :o |
Citaat:
je kan ook gaan vliegen op turkije en dan naar zo'n all inclusive oort gaan. van alles te doen en te bekijken denk ik. |
Citaat:
Maar een mooi land om heen te gaan is Noorwegen of Zweden. Alleen heeft Noorwegen niet zo veel stranden, maar de mensen zijn in beide landen erg aardig. En het weer is ook lang niet zo slecht als velen zeggen (wij hadden al 2x boven de 30graden). |
nou bedankt hoor! we nemen misschien een last minute naar Turkije of naar Griekenland.. dus dat zit wel goed:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18. |