![]() |
Low poly 3d Coca Cola Truck
Hallo ik wou jullie mijn modeltje laten zien
Dit is een low poly Truck gemaakt door mij. Eerst was het gewoon een truck zonder textures toen bedacht ik me dat het ook wel leuk zou zijn als ik er een Coca Cola texture over heen gooi. Alle textures kon ik zo opzoeken via Google plaatjes zoeken. Rete handig. Intypen nummerbord en je hebt er een. : ) http://members.home.nl/penpvdbs/phot...ced%5b1%5d.jpg Geen extra detail en een gewone boxmodel. Maar is het toch nog een beetje gelukt? |
idd wel erg low-poly.
en ditch die terreinbanden :p |
Beetje hoekerig... En aparte banden voor een vrachtwagen (truck). :p
En een te groot nummerbord ivm de rest van het model. |
Citaat:
Textures zijn ook niet goed. Glas en metaal moet glimmen, en roest moet er echt 'op' zitten (suggereer relief d.m.v. bump-mapping). Ik zou me eerst meer verdiepen in de mogelijkheden qua textures/shaders. Veel kijken naar de 'professionals' op diverse 3d-forums. |
mjah, maar als dit iemands' eerste echte keer is met modellen is het nog best ok, maar idd meer met detail werken.
Bevel is key. |
Citaat:
|
Citaat:
niet bang zijn voor meer poly's, |
Mja. Uh. Hmm. Schattig? :D
Nee, maar goed, het is wel leuk gedaan op zich, alleen is 't wel akelig basic nog. Een blokkenwagen, het is niet echt een geheel. Ik zou ook iets meer doen met schaduw, zéker op de ondergrond, want nu zweeft dat ding. |
Natuurtalentje.
|
crappy
|
dat is dus echt niet low poly, alleen die letters 'coca cola' zijn al vet hoog
|
Citaat:
Jammer dat de overige 5 in de rest van de scene zitten :) |
Citaat:
Overigens, grappig als eerste poging, maar technisch gezien stelt het niks voor, nee. |
man dat ding is te lelijk, d'r is niets coca cola achtigs aan. Zelfs voor een eerste poging is het niet mooi (n)
|
Nu weet ik het :D Het lijkt wel zo'n model uit die FPS van Davilex: Amsterdoom. Haha. Te grappig lelijk was dat spel, en het lijkt sprekend :)
|
Citaat:
|
idd dacht ik ook aan :) Geript uit een 1996 game van een wannebe programmeur :D
Nu ja, ik vind het niet echt mooi. |
Citaat:
|
ik zou wat meer polygonen gebruiken zodat het allemaal wat rodner word...
|
leuk model :cool: alleen een beetje jammer dat je er coca cola opzet.
|
Citaat:
|
vond die spongebob een stuk geslaagder als ik eerlijk moet zijn..
|
ga zo door (long way to go, though.. doorgaan)
|
in de eerste twee letters van het nummerbord van een vrachtwagen zit altijd of een B of een D en soms beiden.
Thought you might want to know. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11. |