![]() |
Joint-rol-ding --> hijs binnen!
Okee had beloofd dat ik zou vertellen of het werkte of niet..
Woensdag kwam ie geloof ik binnen, dus ik gelijk aan het proberen gegaan. Tis even oefenen hoe het werkt, maar kvind de joints die eruit komen nog steeds hemels (als je weet hoe het werkt dus). Avond erna ging mn vriend er mee aan de slag. Wat ie er allemaal mee gedaan heeft weet ik niet, maar de eerste keer kwam de joint er dubbel gevouwen uit(ja echt!), en de keer erna zat alle tabak enzo in dat rolding, en was dus gewoon verdwenen.. Gister avond is een goede vriend van me er mee in de weer geweest, en die haalde er ook een dubbel gevouwen joint uit.. hihi zelfs de tip was uitgerolt. Weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen, maar kennelijk heb je er een soortvan handigheid bij nodig :p Ik ben niet de enige die van mening is dat ze lekkerder roken als zelf gedraait of voorgedraait, mits ze maar GOED gedraait zijn hihi Okee dat was het :p |
:)
|
Kheb gistern8 trouwens een programma gezien op nederland 3 jezus dat was vaag :eek:
Over een vent met agrofobie ofzo goeie stonerfilm (y) Hoeveel hbe je voor die roller betaalt ? |
Citaat:
|
mwah, ik zou toch gaan voor roze, echt gay-roze, maar ja, da´s mijn keuze dan weer
|
dat is zeker waar
|
Citaat:
|
ik heb hier nog wel wat blikken liggen, kleur em gratis voor je als je wilt :p
|
Ja daag dan moet ik daarheen :p
|
juh, kan je gelijk laten proeven hoe goddelijk ze wel niet zijn
|
veeg je billen ermee af!
|
Sommige mensen hebben daar wc papier voor.. :rolleyes:
|
ja maar ja
|
wij niet :p Wij zijn oldskool ;)
|
Nee hoor, das gewoon bah. :p
|
doe es foto posten dan!
|
wij zijn echte mannen
want echte mannen eten hun aardappels rechtstreeks uit de grond! http://opensource.bureau-cornavin.co...tato-extra.png |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
van je linker tepel onder invloed van pcp!
|
|
Citaat:
ik draai mijn jointjes goed! |
Mijn vriend ook :eek:
Alleen is ie niet zo goed met apparaatjes :p |
Citaat:
da´s nog eens een dubbelzinnige opmerking :p |
http://www.rootsweb.com/~usgenweb/pa.../1922/haas.jpg
Robert Henry Haas Pittsburgh, Pa. "Red" "Bob" Irving Princeton |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
:D :D rofl
|
we gaan me niet kwalijk nemen dat ik vandaag geen gevoel voor humor heb.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |