![]() |
wat vind jij van (merk) make-up?
Ja, nou omdat ik een sterke voorkeur heb voor de chanel make-up lijn, maar deze iets buiten mn budget valt, is het inmiddels een soort sport om te sparne, en dan daar iets moois van chanel voor uit te zoeken.
Maar wat vinden jullie van deze (eigenlijk te dure, maar wel mooie) make-up? En uberhaupt dan, dat je eigenlijk iets duurs koopt wat waarschijnlijk ook voor minder kan. Maar voor je idee dan ook minder is... zeg maar!! |
Ik koop eigenlijk alleen goedkope make-up, bij de hema, etos, body shop e.d.
Geef er niets om of het van een merk is en vind het veel te duur om €50 uit te geven aan een chanel mascara ofzo. |
Citaat:
|
lekker goede mascara heb je voor 5 euro of minder. :rolleyes:
|
goede mascara is er voor 10 tot 20 euro.
het begrip 50 euro is dus iets overdreven lijkt mij. De duurste make up die ik heb ik estee lauder foundation van 25 euro , maar daar doe je ook lang mee. En mijn mascara kost 13 euro ofzo. |
ik koop geen chanel make-up, maar ook geen hema make-up.
het zit er een beetje tussenin denk ik. maybeline en l'oreal enzo. |
Ja ik zei maar wat met die €50 want heb geen idee hoe duur het is, maar iig te duur.
Meer dan €20 geef ik er sowieso niet aan uit. Heb er nu eentje onder de €5 en die is eigenlijk net zo goed als de wat duurdere (met merk) die ik daarvoor had. Oogpotloodje was ook onder €5 bij de H&M. En verder gebruik ik soms oogschaduw, gewoon van de hema e.d. Als ik nou foundation o.i.d. zou gebruiken zou ik wel wat meer uitgeven, omdat dat volgens mij wel verschil maakt. |
Make up moet wel van een goed merk zijn, zoals dr Hauschka of Shiseido of Vichy. En ok dat is dan wel iets duurder, maar wel veel beter voor je huid/ogen. Daar vallen je wimpers tenminste niet van uit :eek: . Voor prulledingetjes die geen kwaad kunnen, gebruik ik ook wel hema of h&m.
|
Citaat:
Heb er wel een make up remover van , maar die heb ik van mn zus gehad (y) |
Citaat:
|
Citaat:
je zegt dat het onzin is om meer uit te geven terwijl je het ook voor 5 euro of minder kan krijgen. zeker nooit gehoord van prijs-kwaliteit vergelijking? |
Ik gebruik het liefst proefdiervrije make-up. :|
|
Citaat:
tuurlijk wel,maar als ik het toch zo weinig aandoe,vind ik het zonde om er vb. 15 euro aan uit te geven. |
Ik heb wel het idee dat mascara van bijvoorbeeld 10 euro beter is dan die van 5 euro. Ik koop ook altijd van rond die prijs, bekende merken enzo. Oogpotlood ook.
Ik vind het onzin om écht dure te kopen bij de Douglas oid, dat gaat me iets te ver. Maar goede make-up is toch wel belangrijk. |
Citaat:
|
Ik heb een mascara van Lancôme, die was iets boven de 20 euro geloof ik. Voor de rest heb ik veel Bourjois, L'oreal etc. Chanel is wel mooi, maar ik geef mijn geld liever uit aan kleding (Y)
|
k vind die hele dure merk make up n beetje onzinnig. Ik maak me alleen op als ik uitga of n date heb. En dat doe ik met hema en etos prullaria. k heb wel n dure oogschadow gekregen van mn mams toen ik geslaagd was.. weet nie hoe duur ie was, maar was van n merk van een of ander schoonheidssalonnetje.. uhmz.. Jafra
|
Citaat:
|
Ik koop verschillend, mascara is meestal wel van maybelline ofzo, maar ik heb er al maanden geen meer, oogpotlood en wenkbrauwpotlood gewoon van etos huismerk en de oogschaduw van hema. Voor de rest gebruik ik niks, mocht ik iets kopen wat op je huid moet (foundation oid) zorg ik wel voor een wat beter merk ivm mijn supergevoelige huid.
|
Whatever. Als het maar en beetje blijft zitten en niet op dieren getest is vind ik het altijd al wel best.
|
Ik hecht niet zoveel waarde aan make-up. Ik geef mijn geld liever uit aan kleding en parfum, dan aan make-up. Ik vind het voor mezelf dan ook belachelijk om 50 euro uit te geven aan een poeder of een mascara.
|
Ik gebruik meestal bourjois. Niet al te duur, en toch fijne make-up.
Make-up van Chanel en al die andere dure merken vind ik onzin. Wie betaald nou iets boven de 20 euro voor make-up. Ik heb dat er niet voor over. En qua kwaliteit verschil zal het best meevallen gok ik. |
Ik vind niet echt dat ik mascara nodig heb, ik heb namelijk van mezelf redelijk lange en donkere wimpers.. maar soms heb ik wel eens wat op ja, als ik er moe uitzie bijvoorbeeld, of met uitgaan soms..
Ik heb geen zin meer om dure mascara van 50 euro te gaan kopen, heb er een jaartje terug eens 1 gekregen van m'n vader maar mijn ervaring leert dat ik het (net als met zonnebrillen) bij iemand laat liggen ofzo (n) Dus nu doe ik het gewoon met 1 van loreal, goed genoeg voor mij.. |
Citaat:
|
ik koop nooit make up ik gebruik t niet
|
Citaat:
|
ik krijg ook vaak make-up van een vriendin die een soort make-up verslaving heeft.
ze heeft altijd heel weinig op, maar ze koopt het elke week wel. als ze dan net niet de goede kleur heeft dumpt ze het bij mij. niet zo erg vind ik. |
Goedkoop of duur boeie als het maar leuk staat en geen uitslag van krijg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik koop eigenlijk mascara van een wat duurder merk omdat ik een wimper tik heb, ze moeten goed zitten! :o
en voor de rest koop ik gewoon goedkope make up. |
Gewoon goedkope Etos troep.
Werkt goed en past bij mijn budget. |
mijn mascara is van de HEMA en hij is gewoon perfect!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb alleen proefdiervrije make-up.
en weinig make-up, omdat ik het eigenlijk nooit gebruik :\ |
ik koop ook geen dure make-up, doe eigenlijk alleen mascara op. Heeel soms oogpotlood.
Naar school vaak make-uploos. maar ik gebruik nu maybelinne mascara en heb wat dingen vd bodyshop etc en een lipgloss van lancome, die ik af en toe opdoe |
Ik koop regelmatig wat bij de HEMA of bestel via Yves Rocher ofzo...
De make-up van de HEMA is goedkoop, goed en proefdiervrij. |
ik koop altijd make-up van de etos, HEMA ofzo. gewoon lekker goedkoop
|
etos -> proefdiervrij, goedkoop en goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vanalles, goedkoop en duur door elkaar, wel altijd die mascara van rimmel met dat rare kammetje, doet het echt goed (Y) en basics van clinque
|
Bodyshop, niet op dieren getest en prijs/kwaliteit verhouding is ok.
|
Ik koop meestal wel dure make-up. Vroeger meer, want toen had ik meer geld. Maar ik heb niet speciaal 1 make-up merk ofzo, ik koop wat ik mooi vind. Wel koop ik altijd mascara van Bourjois, omdat die voor mij het beste is, ik heb vanalles geprobeerd, van heel duur tot heel goedkoop, maar uiteindelijk was deze de beste. Poeder heb ik altijd van Shiseido.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik koop bijna nooit make-up. Alleen af en toe nieuwe mascara maar dan niet omdat de oude op is maar omdat ie zo uitgedroogd en oud is.
|
Meestal koop ik producten van L'oreal of Rimmel. En soms Lancome, mascara of juicy tubes bijv.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46. |