![]() |
Ik ben je kwijt
Ik ben je kwijt geraakt
Door de jaren heen Zonder het door te hebben Ben je mij ontglipt En hoewel ik je niet vind Weet ik dat je er nog bent Je bent voor mij ongrijpbaar Vluchtig als de wind Ik mis je met heel mijn hart Wat heeft ons Uit elkaar laten vallen? De sterke band tussen ons Is verslapt Tot een oneindig touw Waarvan ik het einde niet kan ontdekken Hoever ik het volg Het enige wat ik vind Is duisternis en haat Ik kan niet geloven Dat ik je hier zal vinden Vrolijk als je eens was Zal je in deze hel ten onder gaan Maar ik blijf hopen Dat voor het te laat is Ik de kans krijg je te vinden Je te omhelzen voor de laatste keer Ook al zijn we zo verscheurd Wat er eens was zal nooit verloren gaan En al moet ik jou verliezen Aan dit grote donker Ook al raak ik je kwijt Door dit grote onbekende In mijn hart zul je altijd zijn Ik zal je bij me dragen Als het gelukkige meisje van toen Hopend dat jij Me zult vergeven voor mijn falen Omdat ik niet verder Durfde af te dalen Ik moet je nu laten gaan Ik hoop dat je me bij zult staan Ook nu er tussen ons zo’n afstand is Ik heb je nodig, nog steeds Geloof me als ik zeg dat ik je mis! Ik mis je… |
mooi, een beetje standaard maar wel mooi. Het gevoel dat je erin hebt gebracht vind ik vooral goed, dat merk je echt al je het leest.
Daarnaast vind ik de strofes goed bij elkaar passen, ze sluiten goed op elkaar aan. Ik ben je kwijt geraakt Door de jaren heen Zonder het door te hebben Ben je mij ontglipt [en weg] hoewel ik je niet vind Weet ik dat je er nog bent Je bent voor mij ongrijpbaar Vluchtig als de wind Ik mis je met heel mijn hart Wat heeft ons, Uit elkaar laten vallen? De sterke band tussen ons Is verslapt. Tot een oneindig touw Waarvan ik het einde niet kan ontdekken Hoever ik het volg Het enige wat ik vind Is duisternis en haat Ik kan niet geloven Dat ik je hier zal vinden Vrolijk als je eens was Zal je in deze hel ten onder gaan Maar ik blijf hopen Dat voor het te laat is Ik de kans krijg je te vinden Je te omhelzen voor de laatste keer Ook al zijn we zo verscheurd Wat er eens was zal nooit verloren gaan En al moet ik jou verliezen Aan dit grote donker Ook al raak ik je kwijt Door dit grote onbekende In mijn hart zul je altijd zijn Ik zal je bij me dragen Als het gelukkige meisje van toen Hopend dat jij Me zult vergeven voor mijn falen Omdat ik niet verder Durfde af te dalen Ik moet je nu laten gaan Ik hoop dat je me bij zult staan Ook nu er tussen ons zo’n afstand is Ik heb je nodig, nog steeds Geloof me als ik zeg dat ik je mis! Ik mis je. als ik het zo lees doet het me denken aan een huwelijk waarvan 1 iemand is vreemdgegaan. Zo zijn ze elkaar ontglipt. De ander heeft de vreemdganger de deur uit gezet maar mist deze toch wel heel erg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |