![]() |
Gedichtje, ben nieuw hier.. Reacties?....
Ogen vol vuur keken mij aan
dodelijke blikken, op mij gericht ze keken me allemaal zwijgend aan met haat op hun gezicht ze stonden om mij heen en woedend keken ze naar mij ik was helemaal alleen niemand kwam bij mij Het gebeurde gewoon ik sprong van de brug zoals in mijn droom en ik kom niet meer terug Ogen met verdriet keken mij aan medelijdende blikken, op mij gericht ze keken me allemaal fluisterend aan met tranen op hun gezicht ze zaten om me heen en huilend keken ze naar mij ik was helemaal niet alleen iedereen kwam bij mij Het hoefde gewoon niet meer het was te laat voor mij het was voor mij de laatste keer eindelijk ben ik vrij Euhm.. Ik wil graag een supereerlijke mening, en willen jullie vertellen wat ik allemaal kan verbeteren? |
Prachtig(y) Wel niet ontzettend origineel, maar daar heb ik ook af en toe een handje van:o
Erg mooi hoe de 1e en 3e stofe op elkaar aan laat sluiten, ik vind alleen de 2e strofe te beeldend op een of andere manier, ik denk dat ik deze meer in steekwoorden zou hebben verwoord door alleen "Brug en Sprong" te gebruiken, misschien gewoon wat onduidelijker maken, zodat mensen het op verschillende manieren kunnen interpreteren. Maar ik heb er verder weinig op aan te merken, ik vind hem erg mooi(y) |
Ben het eens met Marlous, maar van welk vorig ''iets'' kreeg je zulke negatieve reacties?
|
Ik kreeg geen negatieve reacties, maar hun reageren en het lijkt net alsof hun het niet echt goed lezen weet je wel, op de anderen aansluiten en de hele tijd: idd zeggen. Ik wou hier om echte meningen..
|
Jaa.. ik snap wat je bedoeld, dat alles mooi is enzo :|
Welk forum kom/kwam je altijd dan? |
Ik kom er nog steeds, naar het verhalenforum van fancy..
Ik denk dat ik hier en daar ga afwisselen.. |
Citaat:
|
Uhhhhm.. daar kan het ook gezellig zijn hoor..
Maar ik zie wel, wete je! |
over het gedicht:
ik sluit me bij marlous aan, het is erg goed. hoe je het gevoel erin hebt gebracht is goed, je wanhopigheid en het verdriet. Maar toch ook wel het gevoel van eindelijk vrij zijn en gelukkig kunnen worden. wat minder vind ik in de laatste strofe de herhaling van het in de eerste 3 zinnen. Daar had wat anders mooier gestaan, ik heb daarom de laatste het verandert. Het hoefde gewoon niet meer het was te laat voor mij dit was voor mij de laatste keer eindelijk ben ik vrij verder niets op aan te merken. |
Citaat:
|
Hihoei, ik krijg hier veel betere meningen! Dankjewel! :D
|
Citaat:
|
Ik zei het je toch.. kikker?
|
Citaat:
|
hehe da gedicht had ik al op fancy geleze ;)
en toen ik zei dak et mooi vond meende ik da ook en vin et nu dus nogaltij mooi (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |