![]() |
Twee voeten
hoi
een van me eerste gedichte zou graag wete wa jullie er van vinden Twee voeten In het zand Lopend Langs de kustlijn Twee voeten Het verleden Achter zich De voetsporen Twee voeten De toekomst Voor zich Het godverlaten strand Twee voeten In het zand Hopend Op wat zonlicht Op hun weg Door het leven |
Citaat:
maare ga zo door, het is echt geen slecht gedicht ofzo (y) |
Hmmmm k ik zou ni wete wa ik der in de plaats kan zette:s
Twee voeten In het zand Lopend Langs de kustlijn Twee voeten Het verleden Achter zich een weg Twee voeten De toekomst Voor zich Het godverlaten strand Twee voeten In het zand Hopend Op wat zonlicht Op hun weg Door het leven zo miss? :s |
Citaat:
de boodschap is wel mooi. ik vind de tweede en de derde strofe leuk bij elkaar passen, de ene de toekomst de andere het verleden. met de laatste strofe sluit je het gedicht goed af. best goed gedaan dus. |
Mwah, zo zo, het is op zich wel aardig, wat anniemoppie al zei, een leuke boodschap. Het einde vind ik alleen niet echt lekker lopen (voornamelijk de laatste zin). Misschien dat je de laatste 2 regels in het geheel weg kan laten. Maar het "op hun weg" is eigenlijk ook wel weer leuk aan het einde, omdat dat toch wel weer goed bij het gedicht past.
De eerste versie vond ik btw beter. :p |
haha ja k
hmmm de laatste twee regeltjes ware der eerst ni bij ma toen ebk ze der toch ma bijgezet en nu weetik het elemaal ni meer:s derbij of ni?:s en von de eerste versie ook beter mja ik kon altij zien of andere mense da ander beter vonde eh ;) |
Dan zou ik het laatste zinnetje weglaten.:)
En nu ik het zo nog een keer zie, kan je misschien nog iets met interpunctie doen!:) |
hehe k
zo dan Twee voeten In het zand Lopend Langs de kustlijn Twee voeten Het verleden Achter zich De voetsporen Twee voeten De toekomst Voor zich Het godverlaten strand Twee voeten In het zand Hopend Op wat zonlicht Op hun weg k nu voel ik mij diep beschaamd ma was interpunctie? *schaam schaam * |
Gedoe met komma's en punten.. :)
|
aah ja dacht ik al ma was ni zeker
k hier komt de zoveelste bewerkte versie:p Twee voeten In het zand, Lopend Langs de kustlijn. Twee voeten, Het verleden Achter zich, De voetsporen. Twee voeten, De toekomst Voor zich, Het godverlaten strand Twee voeten In het zand, Hopend Op wat zonlicht Op hun weg. k dit klopt langs geen kante :s |
Citaat:
@sweet misery... als je in mijn vorige bericht kijkt zie je ook al wat interpuctie staan. Mss handig om dat te vergelijken met je eigen. |
dit is zeg maar hoe ik 'm lees
Twee voeten in het zand. Lopend, langs de kustlijn. Twee voeten, het verleden. Achter zich, de voetsporen. Twee voeten, de toekomst. Voor zich, het godverlaten strand. Twee voeten in het zand, hopend, op wat zonlicht op hun weg. |
ja :)
zo bedoelde ik hem ook denkik :) dank je |
en voor anniemoppie
ja da had ik al gezien en vroeg mij af wa die daar opeens dede ma nu snap ik et :) Twee voeten in het zand. Lopend, langs de kustlijn. Twee voeten, het verleden, achter zich; de voetsporen. Twee voeten, de toekomst, voor zich; het godverlaten strand. Twee voeten in het zand, hopend, op wat zonlicht op hun weg. een mengeling van jullie versies :) is et zo goe? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46. |