![]() |
Sweex muis stopt in Halo
Ik heb een probleem want na een halfuurtje Halo'en stopt mijn muis ermee, zelfs in windows!
Ik kan alleen maar resetten! Ik heb een Sweex Optische Scroll Muis 4D PS/2 en heb al gekeken of ik power saving heb uitgeschakeld dat was het geval. Ook de drivers zijn goed, hebben jullie hier ook ervaring mee? |
Sweex is gewoon prut, hier had iemand problemen met zijn Sweex voeding, en ik heb een cardreader van Sweex die vaak weigert Compactflash te lezen :rolleyes:
|
Ik geef zelden het merk de schuld. Maar in dit geval raad ik je aan je sweex te vervangen door een logitech ofzo.
|
Citaat:
ik denk dat je beter halo / sweex specefieke sites / forums kan proberen. ook zorgen dat je windows en halo hebt gepatched. |
Ik heb een sweex keybord en hij is kaput. Gewoon geen Sweex kopen meer heren, goedkoop is duurkoop.
|
Inderdaad kun je beter de dure merk kopen, maar dat is geen reden om niet te helpen.
|
Citaat:
|
Is het een bedrade of draadloze muis. Qua draadloos valt er het e.e.a. te proberen. Als een bedrade PS/2 muis ophoudt kan hij simpelweg stuk zijn. Probeer het eens met een andere muis. :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23. |