![]() |
New Slipknot
Slipknot is totaal nieuw (nieuwe maskers, kleding en muziek luister maar naar circle je herkent ze gewoon niet meer)
anyway wat vinden jullie van Slipknot ? [ik vind het helemaal te waus :D ] |
ik vind hem niet helemaal te waus
|
echte anarchy man (y)
|
Citaat:
|
Nieuwe maskers. Nieuwe kleding.
Hihi. |
idd. er heeft nog niemand gezegd dat het een kut-band is :cool:
|
Citaat:
maar ik zal de honneurs waarnemen: HET IS EEN KUT-BAND |
waarom is het dan een kut band :p
ze hebben een eigen sound en uiterlijk toch.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zal wel cliché zijn maar :
het is kut omdat het geen band is maar een marketingmachine, in mijn visie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je maskers nodig hebt om platen te verkopen zuig je als band gewoon.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
ten 2e hebben ze geen maskers nodig om platen te verkopen maar om hun juist onbekend te houden, het gaat hun om de muziek niet om het uiterlijk. En ze willen nog gewoon overstraat kunnen waggelen |
En daarom loop je te vertellen dat ze nieuwe kleding en maskers hebben en dat ze een eigen uiterlijk hebben.
Je bent net zo dom als ik dacht. |
ik vind sommige nummers van slipknot echt vet goed (y)
zal even naar circle luisteren dan |
Citaat:
Er zijn vast ook nog foto's te vinden uit de tijd dat Paul nog bij Anal Blast speelde, dus lul niet zo stroef met je anoniem over straat waggelen. Maar dit wil echter niet zeggen dat ik Slipknot ineens niet meer goed vind. |
topic nummer ... (heel hoog getal) over slipkots
deze band is kut, en iedereen die fan is komt daar vanzelf wel achter. tenzij je altijd een puberende gothic/alto wil blijven |
Nou ik vind slipknot wel goed, op het nieuwe album laten ze gewoon zien dat ze meer kunnen dan nu-core achtige muziek maken en alleen kunnen raggen. Ik hoop dat Slipknot meer van dit soort albums gaat maken.
|
Citaat:
|
De nieuwe Slipknot is goed (y)
|
Wat leuk dat mensen het hebben over de "nieuwe Slipknot." Alsof er ook een "oude Slipknot is. :D
Ik weet niet of de muziek slecht is, maar het is gewoon niet my cup of tea. :) |
Citaat:
(het klinkt alsof ze al tientallenjaren bestaan) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
da kan wel da ut vals is kheb ut van black-goat volges mij
|
Kom op mensen, wel over Slipknot en niet over de topicstarter asjeblief :)
|
Citaat:
ok dan: slipknot is een commercieel gevaarte dat niks met muziek en alleen maar met geldverdienen te maken heeft, de muziek is slap, afgezaagd en er zit geen gevoel in zoiets? :p |
heil slipknot
ik heb bijdeweg uber veel zin in maandag lekker slipknot en korn luistere en kijke (voorzover da luk 4e rang :s ) |
Citaat:
Komt slipknot trouwens ook op Lowlands? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Topic is opgeruimd.
Anarchy's Child: negeer flauwe reacties van de rest, en misschien kun je proberen normaal nederlands te typen. Alle andere offtopic mensen: asjeblief ontopic en niet zo flauw doen tegen nieuwe forummers :) |
te waus :rolleyes:
ontopic: ik houd niet van rock maar vermilion pt.2 vind k wel goed en de rest van de cd op zich ookwel, maar het blijft altijd wel deprimerende shit. hoewel nu NL verloren heeft het al zo depri is, dat het nie veel meer uitmaakt... k ga die cd ff zoeken :o |
Citaat:
|
op het nieuwe album staan best goeie nummers :)
|
Nieuwe maskers, nieuwe kleding, nieuwe stijl, ouwe kutkwaliteit. Volgens mij zijn het alleen maar kinderen van de anarchie die dat stel mislukte circusartiesten helemaal te waus vinden.
|
Nogmaals: Slipknot is het onderwerp, niet de topicstarter.
Ik heb nu wel genoeg gewaarschuwd, ik heb dit topic gisteren ook al opgeruimd. |
kut of niet; ik zou Joey's skills wel willen toevoegen aan mn drumspel :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slipknot is helemaal geen anarchy. Het zijn gvd The Sex Pistols niet.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |