![]() |
[mp3] war of the worlds
ik zat nog te twijfelen om em te posten maar goed, tis me 1e serieuze poging tot een "liedje", tis een soort van remix van "war of the worlds :) ik ben dus nog noob, maar zeg maar watje ervan vind :)
http://fishynl.tripod.com/Fish_-_War_of_the_Worlds.mp3 ik hoop dattie t doet! |
Ik heb niet veel verstand van deze muziek, maar ik zal toch mijn mening geven. Ten eerste de intro vind ik vet geeft meteen een sfeer. Die beat daarna is ook wel vet, maar op een gegeven moment zit er telkens bij het begin van elke maat een soort '' plop boem '' Het is wel een vet geluid maar ik zou het niet zoveel gebruiken. Misschien om de vier maten ofzo en voorderest een andere '' boom '' voor de variatie. Ik mis ook de grote climax, iets wat ik zelf ook altijd moeilijk vind om te maken overigens :P
Maar anyway nice contribution to the forum, want er worden véél te weinig mp3's gepost hier ;) Keep it up! PS. Met welke software/ samples/ plugins heb je dit gemaakt? |
he bedankt! :) dat geluidje ja, dat was om er een soort van radar geluid, en nu ik er zo op zit te letten gaatie idd wel lang door :), en qua opbouw heb ik ook nog veel te leren ja, ik doe maar een beetje "na" van wat ik hoor enzo.
tis gemaakt met een programma'tje wat iemand hier ooit eens noemde als voorbeeld in een discussie buzzmachine, toen had ik t ff gedownload en ja kvond t wel leuk :) en daarna met cool edit t een beetje in elkaar gezet |
link doet het niet
|
Citaat:
nummer luisterd trouwens goed weg, intro is lekker. beats klinken ook wel ok. doorgaan (y) |
ik gebruik Fruityloops en Music Maker.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |