![]() |
Wat te doen?
Ik ben verliefd op me beste vriendin en zij weet het.
Zij begint wederzijdse gevoelens te krijgen ,alleen heeft ze een vriend. Ze vind hem niet zo heel erg leuk meer maar nog een klein beetje. Toch houd haar iets tegen. Nou is mijn vraag, zal ik door zetten of niets doen en me gevoelens proberen te verdrijven? |
Afwachten en zeker niet gaan stoken, dat kan alleen maar negatief voor jezelf uitpakken.
|
Citaat:
En stoken doe ik niet, ik wil niet dat ze vreemd gaat. Maar het is gewoon zo zwaar :( Voel me hier wel eens ziek door en krijg ik geen hap door me keel. Het beste lijkt me haast gewoon om om te geven. Maar aan de andere kant ben ik echt gewoon stapel op haar. Erg meoilijke positie zit ik in :( |
oei... moeilijk indeed. Maar i agree met dat afwachten ze moet zelf ff erachter komen wat ze wil, je hoeft niet helemaal op te geven laat het gewoon los voor een tijdje begint ze vast wel te merken, en misschien moet ze er dan wel twice over denken. *haar gevoelens,haar vriend etc bla* ofzow ^_^ veel succes!!
|
Vragen wat ze wilt...verder gaan met haar vriend of met jou. klaar
|
Doorzetten. Alles kan kapot en je wilt haar. Dus.
:) |
Vanuit mijn eigen ervaring: let it go and move on! Ze zal toch wel voor haar vriend kiezen. Helaas.
|
Citaat:
anders zou ik je aanraden het advies van nare man op te volgen |
Citaat:
All is fair in love and war. :) |
Bedankt voor jullie advies, ik zal proberen of ik het inwerking kan stellen.
Ondertussen moet ik nog even leiden vanwegen dat ik geen problemen wil gaan maken of dat soort dingen. ze is namelijk jarig binne minder dan een week. |
Citaat:
|
Als die gevoelens wederzijds beginnen te worden zou ik wel volhouden, maar je niet bemoeien met haar huidige relatie. Als die stuk gaat, moet dat niet komen doordat jij dat moedwillig kapot hebt gemaakt door te stoken of door haar in te pikken, als zij uit eigen beweging kiest voor jou en haar relatie afbreekt, dan kan jij daar niets aan doen, (behalve juichen), als jij haar constant zit te versieren of steeds tussen haar en haar vriend komt, dat ben je moedwillig bezig met afbreken, dat doe je relatie met haar op wat voor manier dan ook geen goed. Sit back and wait. En wees ook niet te verbaasd als ze toch besluit bij hem te blijven.
|
Je kunt proberen te zorgen dat die liefde steeds wederzijdser wordt en dan hopen dat ze voor jou gaat kiezen, maar je moet het inderdaad wel doen zonder te stoken.
|
Als je wil dat ze je beste vriendin blijft, niets doen.
|
Ze is nog altijd je beste vriendin, ..
Ik vind niet dat je haar zomaar moet laten gaan hoor, zij heeft toch ook gevoelens voor jou? Laat haar wel gewoon alles rustig op een rijtje zetten, stoken in een relatie wordt nooit echt geappreciëerd.. ook door je beste vriendin niet.. rustig afwachten dus :) |
Dit allemaal zet je toch wel aan het denken :s
Maar ik zal wachten. |
Wel gemeen van haar zeg... ze heeft nog een vriend, maar vertelt jou ondertussen dat ze 'gevoelens voor je aan het krijgen is' wat moet je daar nou mee?
Tss jou een beetje in de war maken en aan t lijntje houden.... ik zou haar vragen wat ze nou echt wilt nzo... Ik zal dr verder geen trut gaan noemen ofzo... want ze is natuurlijk kei lief en leuk en mooi en bladiblaat... (jah je bent verliefd op dr dus ej) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ongelofelijk dat dit met mij nogsteeds aan de gang is..
Alhoewel ze al in die gehele tijd geen vriend heeft gehad. In die tijd heb ik al een aantal vriendinnen gehad en ze bleef steeds maar bij me in gedachte, nu stopt het hier bij. Na al die tijd ga ik eindelijk eens actie ondernemen.. Ze vind me nogsteeds leuk dus zal wel goed zitten. Ben verstandiger geworden en minder verlegen, heb ervaring. Zit allemaal wel goed denk ik.. |
Citaat:
Het is idd wel een tijd geleden ja... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35. |