![]() |
Beth Hart
Laat ik het nog eens proberen :p
Een tijdje geleden heb ik een topic over haar geopend, maar niemand kende haar toen. Inmiddels is ze in Zaandam geweest voor een optreden en komt ze op pinkpop. Is er al iemand hier die haar kent, en zijn er ook mensen die haar life hebben gezien of gaan zien? (en dan bedoel ik dus niet mensen die toevallig naar parkpop gaan, zonder haar verder te kennen :p ) |
Live.
Nee. Maar ik ga wellicht naar parkpop. |
Hmm, nouja misschien word je daar dan wel fan (Y)
Ik zou zeggen, download alvast wat van d'r :) |
Nee. Ik denk niet dat het mijn kopje thee is.
|
Ja ik heb haar tijdens de Nach gezien. Ze was wel goed bezig toen . Ging helemaal tegen het Inholland plateau aanrijden (y). En ze heeft een forse stem waar ze aardig wat mee kan. Toen vond ik haar wel goed, maar toen ik op zoek ging naar wat album werk van r viel het wel vies tegen.
Desondanks denk ik dat ze als live-act erg goed door de beugel kan. Ik ga wel naar Parkpop dus ik denk dat ik haar daar ook wel ga zien. |
Wat, wanneer en waar was de Nach dan? :o
Ik ben het met je eens dat ze live beter is dan op album, maar op album vind ik haar eigenlijk ook byzonder goed. |
Er zijn genoeg mensen die haar kennen. Logisch, als je een top 40 hitje hebt gehad.
En ze is niet bijzonder goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken alleen LA song. En ik zag laatst op tv een clipje van haar, denk dat het een nieuw nummer was. Dat klonk wel leuk op zich, maar ik vond het niet zo bijzonder.
|
leave the light on (y) geweldige cd
|
Ik hoorde haar dat liedje 'Leave the light on' spelen bij Vara Laat, meteen verkocht... van dat liedje. Wel wat meer gedownload, maar vond 't toch niet zo.
|
Ze was op tv. En mijn mams meteen helemaal fan haha. Dus mijn vader voor haar verjaardag die cd kopen. Mooie muziek:) *want jaa hoor ik moet er ook naar luisteren ;)* << geluk mee dat het leuk klonk xx
|
Ik ken wel Brett (hitman) Hard. :cool:
|
ik wil mensen met een gebrekkige engelse "th" dit horen uitspreken ;)
|
Ik wil mensen met een Leprakaak dit horen uitspreken ;)
|
Citaat:
WWF de gekste :cool: (y) |
Ghehe idd..:D:D :cool:
|
aldus mr. Lerpakaak
|
Ik heb r op bevrijdingspop en koninginnenach gezien. Live is ze erg leuk, maar verder vind ik r niet bijzonder. Ik zag net trouwens haar clip op the box :|
Maar ik heb een vriendin die groot fan is. Zal ik r even waarschuwen voor je? |
Volgens mij heb ik 3 jaar geleden al wat van dat vrouwtje gehoord, of ligt dat nu aan mij? Zal wel iemand anders geweest zijn dan.
Gister hoorde ik dat nummer op radio 2, dacht eerst even dat het Anastacia was :| , maar later veranderde dat gelukkig en klonk het best goed. Edit: ze heeft een erg goede rating op allmusic.com |
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb ongeveer haar twee laatste nummers gezien op Bevrijdingspop, en heb nu een cd van d'r ('screaming for my supper'). Wat een strot en wat een kracht heeft die vrouw!
(y) |
hoe vet is het als je bef hard heet
|
Citaat:
|
haha, sterk :D
|
Citaat:
|
Op parkpop was het gewoonweg horror, die stem...
|
Gister nog iemand in 013 geweest?
Support was vrij matig gitaarspel maar wel goed verder. Beth was echt wild (y) Goed optreden, maar.... ze zong niet eens LA Song en Leave The Light On en het concert duurde een krappe uur en 'n kwartier... beetje kort en niet echt waar voor m'n geld zou ik zo zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
LA Song en vooral Leave the Light on zijn erg mooie liedjes .. verder ken ik niet zo veel van haar werk ... |
Citaat:
|
Err, ok, sorry, leuk voor je, trouwens.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52. |