![]() |
haar paars verven
helloow
Ik wil mijn haar paars verven, maar dan niet dat je alleen een gloed ziet, maar ECHT paars. Ik heb donkerblond haar en al eerder een kleurspoeling geprobeerd maar toen zag je alleen een gloed. Moet ik m'n haar maar eerst bleken voordat ik het verf dan? ookal staat op de meeste pakjes "niet voor geblondeerd of gebleekt haar" ? thnx alvast:) |
kwil trouwens nu geen kleurspoeling maar echte verf gebruiken...
|
Juh ontkleuren of witblond verven eerst.
|
ookal staat er op het potje; niet doen?!
|
ja
|
dan ga je naar een kapper, weinig kans dat het dan fout gaat
|
(k)
|
Welke verf gebruik je dan? want op de verf die ik gebruik staat nooit dat het niet voor ontkleurd haar is...
(Ik verf 't vaak me stargazer, maar dat is semi-permanent, of met Live van schwarzkopf.) |
4 jaar geleden heb ik mijn haar roze laten verven bij de kinki kapper.Ze hebben het eerst geblondeerd geloof ik.Ik zou het eerst ontkleuren als je wil dat het echt fel word.
|
Citaat:
ja Live ook geloof ik :s alleen het was uitwasbaar misschien dat het haar aan lag?? maar ik zal nog een keer kijken, en het dan eerst blonderen of bleken:) |
god doe maar gewoon niet ok? :nono:
|
Citaat:
whahaha wrom niet?:D |
omdat t lelijk is
:| |
:rolleyes:
|
Nee hoor, gewoon doen ik vind het wel vet.
plaats je een foto als je haar geverfd is? |
Omdat paars idd een lelijke kleur is, zeker voor in je haar.
|
:D
vinnik ook:) ja zallik doen!!! |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
"Say your prayers, toitles"
omfg ik wil een shirt met dat :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou voor echt goed advies je kapper even raadplegen :) En anders gewoon eens een pakje paarse verf goed bestuderen, kom je er vanzelf achter of het wel of niet geschikt is voor gebleekt haar!
|
jup... zal ik doen:)
|
Ga naar de kapper, zelf doen is zo, mjah je bent vijftien en dit is vast de eerste keer dat je je haar gaat verven. Ga gewoon naar de kapper, die zal het goed doen.
|
pfffff stop me niet in n hokje ja :bloos:
kverf m'n moeder dr haar al n jaar of 3 en die van m'n zus ook... en ik ga toch echt niet m'n eigen haar verven :D |
laat ik wel iemand anders doen:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan er niet een algemeen 'haar' topic worden geopent ofzo :confused:
|
:eek: wat een ONTZETTEND GOED IDEE!!!!!!!!!!!!!!:D:D
zorg ur maar voor dan!! :D |
zolang je er niet uitziet als een dom wijf bij mij op school heb je mijn zegen...
god wa zag da mens eruit met paars haar zeg... :D |
Voor spoeling: Jean's color violet. Zal vast op internet te vinden zijn, ik heb hem bij mijn kapster gekocht. Vrij duur. Op haar dat een beetje gebleekt is, dus lichter, (dat van mij is echt bijna zwart en ik laat het dus niet kapotbleken) is het vrij goed te zien, alleen het houdt niet bij iedereen even lang. Bij een vriendin houdt het toch wel een paar weken met wassen, bij mij is het na een keer wassen al niet meer fel, na 2 keer wassen nogal donkerroze.
Paars is er trouwens wel in verf, nu ben ik de naam helemaal kwijt, maar een kapper zal die vast wel gewoon hebben. Die van mij heeft het iig :). Verf is nog altijd het handigst als je de kleur een tijdje wilt houden. En geen uitgewassen effecten wilt krijgen (dat is zo'n nadeel van blauw, dat wordt lelijk grijs). Wat ik ook wel doe is het paars laten verven en dan telkens zelf de spoeling eroverheen zetten zodat je terug de felle paarse gloed krijgt. Ik zou wel met stukken werken, een kleur paars is niet echt super, nu heb ik zelf donker haar en werk ik van donker naar licht vanwege de uitgroei, met wat fellere stukken (over het algemeen had mijn haar alleen een paarse gloed met redelijk felle plukken erin). Maar ik kan je niet echt foto's laten zien, in mn fotoboek staat wel een vage foto waar je enigzins de kleur en gloed ziet, maar ondertussen heb ik alweer iets anders (het is begonnen met paars, maar gebleekt tot iets rozigroods in de punten en waar niet is gebleekt zie je toch geen flikker want op mijn eigen haarkleur pakt helemaal nix). |
heb je het al gedaan??? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |