![]() |
littekens-zonnebank
ik heb best veel littekens op mijn armen, zowel wat oudere als nog 'verse' :s ik zou er nu mee onder de zonnebank gaan omdat het dan, denk ik, minder hard opvalt. Of zou het alleen erger worden?
|
als het witte littekens zijn: dan valt het natuurlijk meer op, je huid wordt bruin, je littekens niet.
|
werkt roaccutane niet?
|
roaccutane?? Ken ik niet echt, werkt dat? want dan zou ik het anders morgen gaan kopen, het ziet er echt niet uit
|
Ik dacht dat roaccutane enkel en alleen was voor acne?!
en is niet iets om zomaar lichtjes mee om te springen hoor, ik dacht niet dat dokter het direct zomaar voorschrijven.. |
Van zonnebanken krijg je pas vette littekens (rimpels, melanomen).
|
Vraag eens aan de dermatoloog (huiddokter) wat je het beste kan doen.
Volgens mij helpt de UV-B lamp wel (Die geeft alleen UV-B stralen en geen UV-A zoals de zonnebank). |
Ik geloof dat Calendulan ook helpt (weet niet zeker of je het zo schrijft). Ik heb namelijk littekens op mijn kin en heb vanaf dat de wond dicht was een paar maanden die creme erop gesmeerd. Als het goed is versnelt het het helingsproces en vermindert het het littekenweefsel of zoiets. Dus het zou moeten werken voor oude en nieuwe littekens, maar het duurt wel lang voordat je resultaten ziet
|
als ik 's zomers bruin ben, dan vallen de littekens op mijn armen veel meer op idd. die blijven redelijk wit...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00. |