![]() |
Kan ik er iets aan doen??
hey allemaal,
Ik ben met mn vriend naar bed geweest, en voor hem was het de eerste keer, alles verliep heeel goed vond ik :p maaaar, hij kwam niet klaar :s is dit nu normaal? Ik denk van wel waarschijnlijk de stress ofzo? Maar kan ik hier iets aan doen, allez, kan het ook aan mij liggen dat hij niet klaar kwam, ik lag beneden hij boven... En ik ben ook nog niet echt ervaren, behalve 1hele grote blunder... Ik weet dus eigenlijk niet goed of ik iets verkeerds doe of niet? klinkt misschien heeeel dom, maar moet je eigenlijk iets doen als je vanonder ligt? |
je hoort wel vaker dat jongens de eerste keer niet kunnen komen door spanning
en als je eronder ligt kun je niet veel doen, je had hem om kunnen gooien en der op kunnen gaat zitten misschien dat dat helpt. |
Volkomen normaal. De meest ervaren man lukt het de eerste keer met een nieuwe partner soms ook niet. Mij lukte het ook niet, de eerste keer. Stress, denk ik. Alles is nog te nieuw, te onwennig. Het gaat vanzelf over naarmate hij vertrouwder raakt met jou en met dat hele fenomeen sex.
Gewoon lekker vrijen en genieten en het gebeurt heus wel een keer. |
Citaat:
En onder, onder...wat een term. Half eronder bestaat ook. |
uhm hem misschien vragen om aanwijzingen ? :bloos:
|
Citaat:
|
Vrij met mij dan beloof ikje dat ik in ala 2 min klaarkomt
|
Citaat:
:rolleyes: |
Ik denk dat 't inderdaad gewoon van de spanning is, en misschien ook omdat hij het gevoel nog niet gewend is. Mijn vriend kwam in het begin ook moeilijker klaar dan nu.
Maar als je wat wil doen, terwijl je onderop ligt: je kunt proberen je vaginaspieren aan te spannen (is nog niet zo makkelijk, maar oefen eens terwijl er niets in zit, dan gaat het makkelijker), of zijn billen vastpakken en hem zo helpen met bewegen terwijl je jezelf ook af en toe naar hem toe trekt, of rondjes draaien met je heupen (beetje zoals bij buikdansen). Misschien vindt hij het ook wel extra stimulerend om jou te horen kreunen (alleen doen als je 't meent :P) of om je handen op zijn rug te voelen, strelend of krabbend of pakkend of wat dan ook. |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ik denk dat je gewoon veel uit moet proberen. Als het de eerste keer niet helemaal lukt, is dat de reden om het over te doen. En gebruik je fantasie. |
De sakkus, het gedeelte tussen zak en anus, strelen.
|
nou ja, mijn vriend kwam pas de vijfde keer dat we seks hadden klaar, dus zo vreemd is het niet
|
Citaat:
|
Hij komt niet klaar? Nee, dit is echt niet normaal, ik zou hier onmiddelijk mee naar de huisarts gaan. Misschien zelfs een medische ingreep O_o
En nee, je moet vooral niets doen als je onderop ligt, het beste is je ogen dichtdoen, bidden en hopen dat je snel in slaap valt O_o *sarcasme mode uit* |
standje schildpadje ofzo
of lepelrekje dat helpt ^^ |
Citaat:
|
hmm vraag jezelf is af of dat klaarkomen nou echt het belangrijkste is, of dat het mischien een fijne bijkomstigheid is, waarschijnlijk is het de spanning, naarmate jullie verder gaan zal dat klaarkomen vanzelf komen hoor
[edit] ikzlf kom meestal klaar als ik zie dat mijn vriendin echt aan het genieten is, dus help jezelf naar een hoogtepunt (borsten strelen, bewegen, je stem laten horen, geil aankijken e.d.) probeer het is uit zou ik zeggen[/edit] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Agja ik denk dat je het zo moet bekijken, het is voor jou beter dat hij niet komt dan dat hij te snel komt... teminste dat riep mun ex de eerste x ook :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat lul je nu weer over "spuit" ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
total ownage :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
En het is spelfouten, niet spellingsfouten. Nu ik toch aan het mierenneuken ben. ;) |
Citaat:
Srry voor dit gechat, xal wel wir ff ontopic gaan :P |
Citaat:
Hmm vreemd, maar dat ken O_o Ik zag enkel zijn probleem niet van die jongen, behalve zijn chattaal probleem, dat bedoelde ik. Was eerder sarcastisch bedoeld en een probleem in zijn verhaal te zoeken |
Citaat:
En ja, d's en t's verkeerd gebruiken vind ik erger. Dan beheers je de Nederlandse spelling namelijk niet. Chat- en breezertaal is expres, mensen gebruiken dat 'voor de lol', om erbij te horen, whatever. |
Citaat:
als iemand iets zegt wat door een ander al is gezegt dan noem je dat : spuit elf, nu werd 2x het zelfde nog eens gezegt na mij, dus werd het spuit elf en spuit 12 (spreekwoord: spuit elf spuit modder) |
Citaat:
En dat mensen elkaar herhalen, komt helaas erg vaak voor, omdat ze het ermee eens zijn of zelf geen mening kunnen vormen etca, kan ook erg irritant zijn -_- @t pallas: tja, dan beheers ik maar de nederlandse spelling niet goed. Het probleem met d en t heb ik al m'n hele leven zover ik me kan herinneren, maar er valt mee te leven ^_^ |
Citaat:
en niet spuit 12 magoed ontopic: Vrij grewoon lekker door met je vriendje als je het gezellig hebt boeien tis geen must ofzo komt toch wel vanzelf (tenzei het een medische rede heeft) dus als ie in zijn 1tje ook NIET klaar kan komen zou ik gewoon lekker doorgaan dan komt het vanzelf wel een keer ennu je vriend moet niet zo gefocusd bezig zijn met klaarkomen maar gewoon lekker bezig zijn |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |