![]() |
Ayaan: "Moslims screenen bij sollicitatie"
"Moslims screenen bij sollicitatie"
VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali wil moslims bij sollicitaties laten screenen op ideologische overtuigingen. In Buitenhof gaf ze toe dat dat in strijd is met de Grondwet, maar acht de maatregel gerechtvaardigd zolang de westerse wereld wordt geteisterd door moslimterrorisme. De politica hoopt met de maatregel moslims makkelijker aan een baan te helpen. Volgens Hirsi Ali worden allochtonen bij sollicitaties nog vaak afgewezen vanwege het vermoeden, meestal gebaseerd op huidskleur, dat het een potentiële terrorist betreft. Met een screening wil zij voorkomen dat de goeden lijden onder de kwaden. Hier wonende moslims moeten worden betrokken bij het bestrijden van terreur, volgens Hirsi Ali. Islamieten moeten het als een plicht zien om terreuractiviteiten van familieleden aan te geven. Hirsi Ali sprak ook over de leiderschapscrisis binnen de VVD. Volgens haar moet er nog voor het zomerreces duidelijkheid komen. "Laat beide heren drie kwartier uitleggen waarom hij de beste is, en dan gaan we stemmen." Minister Verdonk, ook van de VVD, liet weten tijdens het zomerreces een oplossing voor het probleem tussen Jozias van Aartsen en Gerrit Zalm te willen vinden. bron: nieuws.nl Dat die griet nog los rondloopt... :| |
hoe weet je dat iemand moslim is? :o
|
discriminatie en dus niet realiseerbaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Heb je een hekel aan christenen en vind je dat ze allemaal dood moeten?"
-"Jep." "Sorry, dan heb ik geen werk voor je." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien een grote M in het paspoort
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je weet maar nooit wat een terrorist kan aanrichten aan een bureau of lopende band...
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Eigenlijk moeten we niet in opstand komen als niet-moslims zijnde.
Anders denken moslims dat ze medestanders hebben en dan denken ze dat het toch geen vaart loopt ofzo. Terwijl ze imo dit niet zomaar over zich heen kunnen laten lopen en hier ZELF op moeten reageren. Op een nette manier, natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, dom idee... Ik kan me wel voorstellen dat extreem-gelovigen geen positie moeten kunnen krijgen in bepaalde posities. OF dit praktisch haalbaar is....waarschijnlijk niet. |
Citaat:
|
Citaat:
En medestand is niet welkom als dit betekent dat moslims apathisch worden en denken dat het niet zo'n vaart zal lopen en dat het allemaal wel goed komt. |
Citaat:
Daar sta ik ook niet achter, tenzij er een duidelijk verhoogd risico aanwezig is bij die groep. En een risico is niet bepaald verhoogd als er 4 jaar geleden een vliegtuigje in een gebouw is geboord of er een of andere haptjakki in de bergen van moslimland met geweertjes op amerikaantjes schiet. |
1 punt gaf ik haar wel gelijk in:
ze zei dat mensen gecontroleerd werden op vliegvelden enzo zonder dat daarbij duidelijk gemaakt waarom ze ueberhaupt gecontroleerd werden - en dat zou wel moeten. |
Ach ja, de politie en de BVD hebben toch niks te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:o of het is meteen zo drastisch a la: dat verdorven westen moet zo snel mogelijk met de grond gelijk gemaakt worden met hun nederlandse varkens en hoeren. |
Citaat:
|
Ayaan is haar pilletje vergeten in te nemen.
|
Hahahahahahahahaha!
EDIT: Misschien moeten ze rechtse mensen screenen voordat ze de Tweede Kamer in komen. Sommigen haten immers de Grondwet. :( |
Waarom maakt niemand eens een einde aan deze ellende genaamd ayaan :(
|
Citaat:
|
Kreeg de slappe lach toen ik dat vanochtend op teletekst las :)
|
Citaat:
|
The problem with political jokes is that they get elected ;)
|
weetje, ik wil ook zoveel...
ik wil bijvoorbeeld dat die ayaan onthoofd word... helaas gebeurt niet altijd wat je wilt ;) |
Citaat:
|
doodwensingen :nono:
|
Als het niet zo triest was, zou ik lachen. (n)
Echt, de idiotie... Ik heb hier geen woorden voor. :| Heeft ze soms een lijntje met Pim ofzo? :s |
Ayaan moet eens een keer goed genomen worden.
Oh wacht |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 slash of de guillotine lijkt me ook niet zo pijnlijk nee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is in strijd met de Grondwet en allerlei grondrechten, maar dat is niet zo erg, want heel Europa wordt immers geteisterd door moslimfundamentalisme.
....:| *schudt hoofd* |
Citaat:
maar ik denk dat een amateur met een guillotine en een amateur met een broodmes ook al een heel verschil is :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55. |