![]() |
[XP] Geen internet
Dit is de 2e keer dat al. Ik start mijn computer op en vervolgens heb ik geen internet. Alle andere computers hebben wel internet. Alle computers draaien op Windows XP.
Hij geeft wel aan dat er een verbinding is, maar kan geen verbinding maken met internet. Vorige keer loste ik het op door opnieuw te installeren, maar daar heb ik dus geen zin in, vanwege de grote hoeveelheid software die er dan ook weer op moet. Is er een andere oplossing voor dit probleem? |
geef eens wat meer info over je type internet, je opstelling kwa pc's modems en routers
|
wordt je netwerkkaart wel herkent?
|
Ik heb XP opnieuw geinstalleerd. Maar nu herstart ie zichzelf tijdens het opstarten elke keer. Had overigens wel internet weer. Ik heb chkdsk uitgevoerd, maar geen effect.
Gaat lekker hier:| |
Citaat:
Nee zonder gein joh, waar reboot ie, zogauw ie vanaf de harde schijf begint te laden bij het booten, of bij het inloggen in xp? Iets meer beschrijving graag :) |
Citaat:
Het ging bij het opstarten van Windows. Dan krijg je zo`n zwart venster. Als die er 5 seconden was..BATS..overnieuw opstarten. elleke keer weer:| |
Dat heb ik als ik windows 98 erop zet(ik verveelde me)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |