![]() |
Eerste indruk
Iedereen zegt het en iedereen weet het , eerste indruk is belangrijk.
Maar hoe wil jij overkomen op mensen in de stad,in je kroeg,...? Als een arrogante chick,lief meisje op als een katje dat je zonder handschoenen niet moet pakken? Als je met vrienden naar een feestje gaat waar je heeel veel nieuwe mensen gaat leren kennen,doe je dan extra je best om een echte goede indruk te maken of kan het je niet schelen? Dof je je extra op,of zoals normaal? En naar waar kijk jij het eerste bij mensen die je pas leert kennen? Vind je eerste indruk belangrijk of laat het je zo koud als de nieuwe roddel van je oma? |
ik ben altijd de rustige jongen :cool:
|
ik ben altijd die stonede dude die slap aan het lullen is :cool:
|
Ik ben meestal de enige die al helemaal in de feeststemming is. :D
|
Ik word eerst gezien als een arrogant meisje, maar even later komen ze er achter dat ik erg cool ben :cool:
|
Ik kijk volgens mensen nogal arro soms wat niet mijn bedoeling is.
jongens vinden me vaak schattig omdat ik klein en huppelig ben en ook nog is mimi genoemd word.Van meisjes weet ik het niet echt ben meer een jongens meisje. |
Als een lief, (schattig), aardig meisje.:)
|
De ene keer ben ik heel verlegen maar dat is dan alleen in het begin.
De andere keer als arrogant maar dat is vaak alleen in beschonken toestand. |
als ik al naar feesten ga.. ben ik nooit zo overduidelijk aanwezig. wat afwezig dus =P komt omdat ik erg verlegen ben. maar sommige mensen vatten het op als arrogantie ofzo.. erg jammer =S
|
Rustig, aardig, spontaan. Soms een beetje verlegen :bloos:
|
Ik kom over als een afstandelijke, sarcastische bitch. Maar eigenlijk ben ik heel schattig.
Als ik op n plek ben waar veel mensen zijn die ik niet ken en ik voel me op mn gemak dan ben ik meestal wel gewoon aardig, maar als ik me niet op mn gemak voel ga ik mensen af zitten bokken. |
ik kom over als over het algemeen een aardige gast,die met iedereen wel kan praten,mischien een tikkeltje arrigant.
en als ik zat ben word ik een emotionele slet die het liefst met iedereen over "diepe" onderwerpen praat :) |
Als de stonede langharige rustige gast
|
Ik zou willen overkomen als een beetje van alles. Niet te aardig, niet te arrogant. Maar dit probeer ik niet krampachtig of zo.
Bij mensen die ik helemaal niet ken, kijk ik eerst 'de kat uit de boom', voordat ik ga lopen lullen. En hoe ik dan wil zijn? Ja. Geen flauw idee. Ik doe gewoon maar wat. En bij anderen is de eerste indruk wel heel erg belangrijk, maar niet hét belangrijkste. Ik ga niet volledig op die eerste indruk af. Ik probeer ook door toneelstukjes en gebral heen te kijken. |
Ik kom altijd heel stil en verlegen over. Bij andere mensen kijk ik eigenlijk toch wel naar de kleding.
|
Ik wil overkomen als een erudiet meisje, jammer genoeg is dat nooit zo want het beeld dat mensen van mij hebben in het begin is meestal arrogant, verwend en ongeinteresseerd sletje.. zit wel een kleine kern van waarheid in, want een eerste indruk is toch ergens op gebaseerd nietwaar
|
ik zeg over het algemeen vrij weinig tot niks (geen idee wat voor indruk dit wekt). mensen moeten me wat langer kennen om erachter te komen dat ik best koel ben :rolleyes:
|
Kan extreem verschillen per keer.
|
Citaat:
Hmm ik ga toch voor de cute 'n cuddly look \m/ |
hmm ik denk als een spontaan leuk meisje. Dat hoop ik wel :p
|
Citaat:
Mja uhm niet echt belangrijk want ik geloof niet in eerste indrukken. Je weet pas hoe iemand is als je vaker met iemand omgaat. |
Citaat:
|
als ik mn best niet doe [wat op een enkele uitzondering na altijd zo is] hou ik mensen op afstand door middel van boze blikken en negeren, dus hoor ik erg vaak dat ik verwaand ben. alleen bij mensen waar ik het wil [vrienden van vrienden ofzo] doe ik wel mn best om een beetje aardig gevonden te worden en dat lukt altijd wel. maar bjvoorbeeld op een nieuwe school kan het me allemaal niet schelen, toch maak ik op de een of andere manier wel altijd wat vrienden :s
ik let zelf eigenlijk niet erg op eerste indruk, het boeit me niet zo, alleen als iemand gelijk blij alle aandacht naar zich toe probeert te trekken haat ik diegene gelijk voor altijd. |
als ik ergens ben waar ik weinig mensen ken, ga ik stil en verlegen doen.
als ik ergens ben waar ik al wel mensen ken, ben ik gewoon, normaal. en als ik teveel drank op heb ga ik mensen zitten afzeiken en arrogant doen :o bij iemand anders let ik eigenlijk nergens op :\ het kan me weinig schelen |
Wanneer ik goed op mijn gemak ben kom ik meestal spontaan en blij over. Als ik een klein beetje verlegen ben doordat ik iemand leuk vind o.i.d. dan kan ik een beetje klungelig en onrustig zijn.. Wanneer ik chagerijnig ben en uitga kom ik vaak arrogant en hot over. Verder hoor ik vaak de woorden 'schattig' en 'onschuldig'.
Ik doe niet echt mijn best voor bepaalde dingen, ook niet me helemaal mooi maken enzo. Dat doe ik meestal als ik daar zelf zin in heb, ook als ik de hele dag de deur niet uithoef. Wanneer ik uitga doe ik iets aan waarin ik lekker dans en wat niet te warm is en wel wat make-up enzo, maar dat ook soms doordeweeks. Ik probeer bij grote groepen wel om er gewoon verzorgd uit te zien om een goede eerste indruk achter te laten, ja. Net als bij sollicitatiegesprekken en eerste werkdagen etc. Maar dat is weinig extra moeite.. |
Ik word vaak aangezien als een heel netjes degelijk meisje.
Klopt vast. :o |
Ik wil overkomen als een lief en blij meisje, en zo kom ik ook wel over. Later komen ze erachter dat ik niet altijd lief ben. Ofzo..
|
Citaat:
|
Ik hoor meestal na een maand o.i.d. : "Toen ik jou voor het eerst zag dacht ik: gadverdamme, wat een arrogante trut. Maar eigelijk valt het best mee."
:s |
tja
iedereen vind mij altijd wel cool (hoor ik achteraf van coole mensen die ik vaker ben gaan zien omdat zij mij ook cool vonden) mensen diek zelf niet cool vind, vinden mij ook niet cool. dat is niet zo cool. overhetalgemeen wel gewoon cool. :rolleyes: |
Citaat:
|
Soms denken ze dat ik arrogant ben ofzoiets...maar dat is gewoon de 1e indruk, en dat is maar gewoon een houding, maar de laatste tijd valt dat wel mee, en ben ik gewoon spontaan en probeer ik net zo als anders te doen.
maar ik kom denk ik ook wel over als gewoon een meid waar je erg mee kunt lachen. en voor handtastelijke jongens kom ik over als n bitch :) zelf ga ik tegenwoordig niet meer zo op mijn 1e indruk van iemand af, is de 1e niet goed, heb ik niet meteen een oordeel, die vestig ik later wel. |
mensen denken dat ik een kut kakker ben :cool:
maar dat ben ik natuurlijk niet :rolleyes: Oja mensen denken ook dat ik dom ben, maar dat ben ik niet.. :p |
Spontaan, Arrogant of Druk hoor ik vaak.
|
ik ben altijd de arrogante jongen die eigenlijk hardstikke mee valt. ik ben niet verlegen, gewoon lui om contacten te leggen en mensen zijn bang voor me ofzo :rolleyes:
|
Ik schijn vaak nogal arrogant over te komen bij mensen die mij niet kennen. Als ik er dan mee praat valt het wel mee.
|
gezellig meestal en dat klopt natuurlijk
|
aandachttrekker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
schattig en een tikje arrogant.
en ik ben schattig en een tikje onzeker. :bloos: |
de ene keer ben ik heel verlegen, dat is voornamelijk bij mensne die ik niet ken. mensen denken vaak dat ik heel spontaan ben omdat ik best veel vrienden heb en ik knuffel altijd met ze enzo, maar dat kan nog wel eens tegenvallen. als ik dronken ben ben ik minder verlegen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil altijd lief en onschuldig komen maar ze vinden me altijd arrogant :|
|
Citaat:
maar het was ook een beetje een grapje, let op de :bloos: . |
ik zou willen dat de eerste indruk die mensen van mij krijgen is dat ik een lief en aardig meisje ben
maar ik hoorde laatst dat ik arrogant over kom... zeg maar dag tegen je goede eerste indruk :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |