![]() |
Voor school, eerst naar de sportschool
Heeft iemand hier ervaring mee? ik denk dat ik het ga proberen next year. Daardoor word ik sneller wakker denk ik en kan ik me beter concentreren op school.
|
Ik denk dat je alleen maar vermoeider zal worden eigenlijk.
|
ik word al moe bij de gedachte :o
|
Je moet dan nog vroeger opstaan, maar omdat je nog steeds net zo veel slaap nodig hebt, moet je dus ook eerder naar bed. En eerlijk gezegd denk ik niet dat je je beter kan concentreren op school... misschien ga je school zelfs gebruiken als een rust-/slaapplaats omdat je toch moe blijkt te zijn....
|
Het schijnt wel goed te werken. sporten voor werk/school
|
Citaat:
ben je wel wakker!:) |
Ik fiets elke dag een uur naar school, en ik denk dat dat wel hetzelfde effect heeft. Lekker wakker wordt je wel, en het nadeel aan fietsen is dat je soms heel harde tegenwind hebt, en dat je helemaal nat van het zweet op school aankomt.
Die 2 nadelen heb jij niet. Wind is er niet in de sportschool, en je kan je douchen voor je naar school gaat. Maar bedenk wel, je moet wel vroeg uit bed. Dus moet je ook vroeg naar bed. Als jij nu gewend bent vrij laat naar bed te gaan, dan moet je heel veel discipline hebben om toch op tijd naar bed te gaan. Je kan het natuurlijk altijd proberen, dan ga je eerst gewoon maar 2 keer in de week, en dan bouw je het langzaam op. Maar: je moet het wél écht willen.. |
Ik ben vorig jaar verscheidene keren voor een proefwerk in de proefwerkweek gaan fitnessen en het is goed bevallen. Je voelt je dan na het douchen fitter dan van tevoren... heerlijk gevoel :)
|
Bij mij werkt het juist averechts. Daarom sport ik altijd 's avonds.
|
Er zijn ook veel mensen die gaan hardlopen of zwemmen voordat ze naar school/hun werk gaan, dus dit moet ook wel kunnen lijkt me.
Mij zou het echter niet lukken, want daarvoor ga ik te laat naar bed (en dat zou ik waarschijnlijk blijven doen) en ik wil altijd alles geven bij fitness en daarna ben ik dan ook altijd hartstikke moe en wil ik dus niet op school zitten. |
Ik zit op een sportschool waar er iemand komt die alleen maar nachtdiensten draait. Gaat hij 's avonds sporten, dan poolen en tegen een uurtje of 10, half 11 gaat hij werken.... dan leef je echt alleen maar 's nachts :o :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05. |