![]() |
spellen op rekenmachine zetten
ik vraag me af hoe je spellen die je van deze site download, op je rekenmachine krijgt. het zijn namelijk bij bijvoorbeeld chess pro een hoop programma's en lijsten. moet je die allemaal op je rekenmachine zetten en hoe doe je dat? ik niet helemaal snap
|
Je kunt ze overtypen, maar daar ben je dan vaak heel lang mee bezig. Je kunt het ook overzetten met een linkkabel (kabel tussen PC en rekenmachine), maar deze kosten erg duur. Als je toch zo'n kabel hebt kun je m.b.v. een programma de spellen overzetten.
|
dat snap ik allemaal wel en ik heb een kabel waarmee ik al een aantal programma's heb overgezet met behulp van ti connect, maar ik snap niet hoe je programma's met verschillende programma's en lijsten overzet naar je ti
|
Als je TI Connect opstart, staat er Restore (afb. met diskette en pijl naar GR), volgens mij moet je deze hebben om spellen naar je rekenmachine te zetten! Zelf gebruik ik altijd TI Graphlink om spellen over te zetten.
|
ennuh, over welke site gaat 't dan??
'k zoek namelijk ook wat spelletjes, en hoe zet 'k die op me rekenmachine? |
spelletjes op je GR? :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
Linkkabel hoort er bij een TI 83 plus gewoon bij te zitten. Citaat:
:nono: Spelletjes :nono: |
Citaat:
'k weet dat 't heir van scholierern.com kan maar daar moet je een prog. voor downloaden ofzo?:confused: en dat prog downloaden lukt dus niet |
zijn die er ook voor een casio?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53. |