![]() |
Led Zeppelin
Mensen ik ben ondanks mijn leeftijd (wat ik vaak moet aanhoren) een superfan van Led Zeppelin. Omdat mijn pa vroeger vaak de muziek opzette, ging ik ernaar vragen en later ook zelf de plaatjes draaien. Ook al was ik nog maar 7, stairway to heaven was mijn favoriet. Dat is ook nu nog. Hou jij ook van Led Zepp? Hoe ben je de muziek gaan luisteren? Wat is je favoriete nummer? Ben je zo oud dat je toevallig naar een van hun concerten bent geweest?
Alles over Led Zepp is welkom :D |
Ik hou ook van Led Zep. Ben het ook door mn vader gaan luisteren, hij heeft alle platen en 1 dubbelverzamelcd, daar begon ik mee te luisteren. Mn vader is ook naar een concert van ze geweest. Ik heb niet speciaal 1 favo nummer, maar heel veel zoals Stairway to heaven, Ramble On (mn nick :D) en Over the hills and far away..
|
lep zeppelin is fantastisch. Ik het het al lang en ik weet niet hoe ik ze leren kennen heb. The Rover is mijn favoriete nummer.
|
wouw gaaf ik ben niet de enige hier! :D Mijn pa is ook naar een concert van ze geweest *jaloers jaloers*..Ik vind het zwaar bagger dat ik te laat ben geboren. Page is geniaal!!
|
zo ben jij even stoer dat je zo jong al naar Zed Leppelin luistert.
Ik vind het immens saai. Gitaar solo's van 3 dagen lang zijn niet functioneel, uitsloverij noem ik het. |
ik denk echt niet dat je de enige bent hier.
led zeppelin is gewoon een van de beste bands ooit als je het mij vraagt, hoort thuis in ieders verzameling. mn favoriete nummer is whole lotta love. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Led Zeppelin is geweldig (y)
Stairway to Heaven is natuurlijk heel bekend, en dat is ook het nummer waardoor ik Led Zeppelin heb leren kennen. Later bleek dat mn vader nog wat platen had, en die zijn nu dus in mijn bezit :p Eén favo nummer heb ik ook niet, er zijn er heel veel :) |
Citaat:
Ontopic: Led Zeppelin is muzikaal idd een van de beste bands die ik ken. Ik krijg ook nog steeds kippevel van Stairway To Heaven, Over The Hills en Whole Lotta Love. Maar dan noem je wel de bekendste nummers. Als je iets verder luistert zit er weinig variatie in de nummers. Maar technisch zit het werkelijk meesterlijk in elkaar. |
Citaat:
|
Topband. Ik heb liever Sabbath en Purple, maar het gaat er nog altijd goed in.
|
Mijn zinloze en allesbehalve boeiende favoriete-album-volgorde:
01. Physical Graffiti 02. IV 03. II 04. I 05. III 06. Houses of the Holy |
stairway to heaven is goed, maar pink floyd vind k beter
|
Citaat:
|
Led Zeppelin: (y)
|
Kan lang niet alles van Led Zeppelin waarderen. Geef mij maar Sabbath inderdaad.
|
Ozzy zingt ook zo goed. :rolleyes:
Led Zeppelin en The Doors zijn toch wel de beste bands in mijn ogen. |
Kwestie van smaak motherfucker.
Thin Lizzy luister ik ook liever. Stairway to heaven is overrated trouwens. |
Het valt me op dat veel meisjes Led Zep en The Doors etc. via hun pa gaan luisteren.
Ik vind Led Zeppelin wel aardig, maar niet echt geniaal. Mijn ideeën over muziek liggen niet iets anders. Stairway to Heaven is overrated, ja. |
Led Zeppelin is satanistisch man!
|
Citaat:
bron ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
babe, i'm gonna leave you
heerlijk nummer... |
Citaat:
Ik heb geen topic verkracht... ik heb alleen mijn mening gegeven over Led Zeppelin. Oke en erbij zetten dat 'mensen je zo jong vinden dat je naar Led Zeppelin luisterd' VIND IK maar een suffe manier om cool proberen te zijn. Maar goed... MIJN MENING! |
Led is wel gaaf, en ik vind niet dat stairways to heaven overrated is, goede muziek mag wel gewardeerd worden van mij.
Toch hou ik meer van Pink Floyd, vind ze iets orgineler. |
Pink Floyd & Led Zeppelin?
wat is het verband tussen die twee? :confused: |
de grote hits "Stairway to Heaven", "Whole lotta Love" en "Smoke on the Water" (favoriete nummer) die ik erg goed vind, maakten me nieuwsgierig naar ander werk van ze, maar dat stelde me hevig teleur. Naast de grote hits vind ik ze dan ook maar so-so :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het saai
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zep: goede muziek, alleen niet te vaak luisteren, het kan me nooit langer dan een half uur boeien. Maarja, een half uur een willekeurige band wordt sowieso vaak saai als het niet live is. Beste nummer, ik ga denk ik voor communication breakdown. Dikke drive zit daar in, wordt ik weer helemaal energiek en vrolijk van, voor een optreden ff op 10 zetten werkt bij mij goed. Alleen vind ik het wel jammer dat Page zon slordige kerel is.
|
Citaat:
|
Haha dwazen
anders ga je the led ff met floyd vergelijken ja. Slaat totaal nergens op. |
:d
|
ZUCHT @ dit topic
nummers van Deep Purple noemen, vergelijkingen maken met Pink Floyd jaja... |
ohja tgaat toch allemaal over goeie muziek
|
Citaat:
maar goed, Page is een beste kerel, op jonge leeftijd solo's van The Kinks en Yardbirds inspelen, verdient wel waardering. Maar daar blijft het bij mij ook bij. |
ok sorry de vergelijking van pink floyd met led zeppelin slaat idd helemaal nergens op, maar ja dat heb je bij fans, die moeten het tijdens elk gesprek toch maar weer over pink floyd gaan hebben :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als jij ergens post 'Led Zep is gaaf, gek!', ga ik daar toch ook geen bronvermelding bij vragen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54. |