![]() |
Speel jij in een band?
Hoe heet jou band dan?
En hoe kwam je op die naam? Ik speel al een jaar in een band met een paar gasten maar we hebben nogsteeds geen naam... |
Pastor of Muppets.
geen idee. |
Nee
|
|
Citaat:
|
|
Citaat:
ja, playroll de naam vonden we hier in het grote bandnamen topic. |
The Pete's Corner Bigband
Omdat de muziekschool waar de band is opgericht, vroeger op de Pietershoek zat --> Pete's corner.. |
checkmate
geen idee hoe we erop gekomen zijn... |
je moeder !!
oh well...we wilde een nederlandse opvallende naam die mensen makkelijk onthouden....checkcheckcheckcheck dus je moeder |
naam wisselt nogal,
"den natten Draek" is het momenteel Hoe ik erop kwam? gewoon, at random geloof ik. namen bedenken is leuk We zijn met 2, gitarist en drummer. bassisten, drummers en giatristen genoeg eigenlijk, we creeren eerst een eigen stijl, en zoeken dan iemand die erbij past. |
Five Years Later
bestaat sinds september 2001, kben erin gekomen in mei 2002 ofzo naam komt uit een james bondfilm geloof ik |
Citaat:
|
Nyghtshade
bestaat sinds 1998 ( onder de naam Nightshade) toen ging de band uit elkaar, in 2002 werd de band opnieuw leven ingeblazen. Nieuwe start, dus nieuwe naam --> Nyghtshade. Ik ben in februari 2004 erin gestapt als 2e gitarist. Check de download section voor audio samples |
The Crewtly Crew
k heb ook geen id hoe we er op gekomen zijn |
gôh, alweer zo'n topic.....nou ja,
Ja, ik zit in een band. Ik speel daar basgitaar en de band heet Snooze. Deze naam hebben we gekozen omdat het op een wekkeradiocdspeler stond, dat vonden wij leuk.... |
Ja, maar we zitten momenteel zonder drummer. Omdat bijna niemand reageert op mijn pimp topic op contact gezocht :(
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Nee. Ik ben zo onaardig dat ik uit al mijn bands gekicked ben.
|
pantherland ( "we fucked your marine")
en ik en nog wat kids zoeken een gitarist voor een Kid Dynamite coverband. Omgeving zaanstad (tussen alkmaar en amsterdam). |
Citaat:
|
propagator
gevonden toen ik op een dag final fantasy VIII aan het spelen was :) |
Ik speel in een band die 'nothingness' heet. Ik vind het een kutnaam, maar we zijn dan ook een kutband met kutherrie.
En ik zit in een nieuwe 'band' met een vriendin van me. Tot nu toe zijn we nog gewoon Anouk en Linda, maar als er meer mensen bijkomen verzinnen we wel een bandnaam. |
Citaat:
|
Ik speel in een band, alleen treden we niet op. Het is meer een jam project om kennis te maken met het spelen van jazz/blues achtige muziek.
|
Citaat:
|
oh.. ennehm, zat in een band. 'flying turd' jah sloeg nergens op idd. die hele band sloeg nergens op =P maar waren wel hele coole mensen =D
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
jup -> new project
mn drummer is op de naam gekomen, moesten binnen 1 dag een naam hebben anders ging dat optreden niet door :S en we waren net bezig dus vandaar t new.. en tja zoiets :P new project |
Citaat:
|
Citaat:
was er ooit eens zo'n topic |
Citaat:
|
Citaat:
we kwamen derop omdat we heel erg gay denken :P don't bother.. we zuigen piemels |
Citaat:
Nee, kiddin'... Maarreh... Volgens mij zou een 2e gitarist heel wat schelen... Dat maakt het ietsjes lomper... Jah enne... Misschien toch een gecastreerde zanger? Dit klinkt een beetje voetbalsupporterish... :D |
Citaat:
|
Citaat:
Jah, 2 zangers is het probleem niet, het klinkt gewoon alsof ze strontbezopen in de kroeg proberen een liedje mee te zingen. Volgens mij leent jullie muziek zich wel voor iemand zonder ballen... |
Citaat:
|
Citaat:
@bluebird: melodieuze punkrock of hoe je t ook wil noemen |
namen van bands waarin ik zit zijn poep!
|
Citaat:
Citaat:
Band2: Exchange Band3: Suspirium Citaat:
Band2: Geen idee eigenlijk. Ik heb het niet bedacht maar vond het al lang best dat we een naam hadden. (dat ze die nog niet hadden verzonnen in de anderhalf jaar dat die groep bij mekaar was voor ik erbij kwam is mij een raadsel :P) Band3: We vonden 'Ademnood' zo'n afgezaagde naam dat we maar besloten om het in het latijn te zeggen. (Jaja, Suspirium is niks anders dan heel afgezaagd 'Ademnood' in een andere taal :P) Citaat:
Met Amorf hebben we gewoon een keer een middagje alle namen op zitten schrijven die ons te binnen schoten (dus ook alles uit een woordenboek wat ons wel leuk leek. Ieder een woordenboek uit een andere taal :P) en zo steeds alles een voor een afstrepen (omstebeurt) tot er uiteindelijke nog maar 4 namen over waren waarvan we allemaal Amorf de beste vonden :) |
speel in een emo-achtig bandje ja.
|
Citaat:
|
Kutherrie(denk cut the shit, maar dan slechter en sneller).
Naam? We hebben wel wat, maar voorlopig is het Lebensraum :P |
Citaat:
|
Kom een keer kijken dan ram ik m'n gitaar door je gezicht. Hoort bij de act. :)
|
Citaat:
en ook een kutact trouwens... |
Het is nog niet gedaan dus..... Vanaf nu reageer ik niet meer op je trouwens. Ik heb geen trek in een 2e FAZ.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22. |