![]() |
Kernwapens
bijvoorbeeld nou laatst zag ik een of andere speech van Bush op tv waarin hij vertelde hoe gevaarlijk landen als Irak, Iran en dergerlijke zijn voor de beschaafde wereld... hij vertelde ook dat Irak zijn volgende doelwit zal worden in de "strijd tegen het terrorisme"
maar stel je nou voor... Irak heeft kernwapens... wat gebeurt er met de wereld als die gebruikt zouden worden?? het zou zo kunnen gebeuren dat er een atoombom word afgevuurd... in 1 klap zou er weer een wereld oorlog zijn alleen dan op een heel andere manier, waar ook wij de Europeanen gevaar lopen... 1 atoombom op Nederland en Nederland is foetsie... + Bel Lux gedeelte van Duitsland en vast ook nog wel van Engeland en Frankrijk tis toch een rare gedachte dat mannen als Bin Laden of Sadam Hoessein die wapens hebben? |
bij die vorige keer dat Irak werd aangevallen hebben ze ze toch ook niet gebruikt? :confused: Is natuurlijk geen zekerheid dat ze dat bij een volgende keer ook niet zullen doen, maar toch...
|
Zozo, best heftig bommetje dat heel noord-west Europa wegvaagt.
Magoed, er worden geen kernwapens gebruikt. Als iemand dat zou doen zou inderdaad door een kettingreactie de volledige wereld vernietigd worden, dus begint niemand eraan. |
Citaat:
wat kan hem het dan schelen dat de hele wereld vernietigd word? voor hem is zijn doel ondertussen wel duidelijk... |
Saddam weet donders goed dat als hij een atoombom gebruikt, er van Irak helemaal niks meer overblijft. Bovendien heeft Saddam niet de rakketten om een atoombom in europa te krijgen.
|
dat weet je maar nooit natuurlijk... maargoed... als hij weet dat hij ten onder gaat wil hij vast wel wat mensjes in zijn graf meenemen
Citaat:
|
Osama wil ook niet dat de hele wereld vernietigd wordt.
Hij heeft z'n hele leven gestreden voor zijn idealen en zo zou hij er eigenhandig voor zorgen dat die nooit meer waargemaakt kunnen worden. Offtopic: Look in my face, stare in my soul...die sig...is dat van Godsmack of van Disturbed of...*weet het effe niet meer* |
Citaat:
-Desecrator |
ouch dat wist ik nie :rolleyes:
|
Ik heb een keer gelezen dat je met alle atoombommen in deze wereld...de aarde 3 of 4 keer kan opblazen. Er hoeft echt maar 1 gek op zo'n leuk rood knopje te drukken en die kan meteen een landje wegvagen.
|
jah precies... en we hebben gekken genoeg op deze wereld volgens mij :) maar daarom denk ik dat een aanval op irak aan de 1e kant wel slim is voordat sadam ze wapens klaar heeft... maar aan de andere kant is het toch wel weer gevaarlijk stel dat ie ze al klaar heeft...
|
Citaat:
-Desecrator |
Citaat:
scud's hebben een bereik dat net tot aan israel komt (weet niet precies zeker, ik ben zeer slecht met getallen) maar kernwapens meoten we niet helemaal wegdoen.... kunnen nog eens handig zijn tegen rondvliegende 'zwerfkeien' |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00. |