![]() |
Lettersjablonen
Ik wil deze zomer mijn hele slaapkamer opnieuw gaan verfen, en wil wat citaten en teksten op een muur. Ik ben dus op zoek naar van die lettersjablonen. Weet iemand waar je die kan kopen?
|
In de lettersjablonen winkel in Amsterdam
|
wat ik doe is gewoon word openen, leuk lettertype uitkiezen, en uitprinten en uitknippen.
werkt prima (y) |
Citaat:
|
mjah dat kan gebeuren, heb het zelf nooit meegemaakt maarja.
wat je dan doet is het uitprinten, het vel met de geinkte kant naar beneden op een vel karton leggen en er dan overheen krassen, dan krijg je een afdruk op het karton. maar dan wel uitsnijden want karton knippen wordt lelijk. |
btw weet je wel zeker dat je citaten in je kamer wil? :|
|
Citaat:
|
Hmm dat láat ik dan wel doen, wel goed idee op zich!
@Exo: Ik denk het wel ja, als ik ze zat ben dan ga ik er wel weer overheen ofzoiets. Ga er nog even hard over nadenken wát en welke ik wil. |
Citaat:
|
hobbywinkel
behangwinkel |
Welke citaten wou je erop planten dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ich bin kein tier!' 'Fok it!' en 'Wie ein Traum Wie ein tiefes Sehnen Du allein kannst strahlen in der Welt' Staat op mijn Mauer :D (stoer, he?) Oja, en 'Verse Zeeuwse Mosselen' Maar das een poster. |
Werkelijk nog geen idee. Ik ben op www.citaten.net uitgekomen maar daar staan niet echt mooie/leuke die ook bij mij passen.
Ik had trouwens ooit in een ver & duister verleden "I hate myself and I want to die" op mijn muur gekalkt, dat wil ik dus écht niet meer. Het moet origineel zijn en niet zo negatief & depressief. |
oja als het origineel moet zijn ga je op een citatensite kijken (y)
|
Citaat:
|
:rolleyes: Er zit nogal een verschil tussen die verschrikkelijk bekende en tussen die waar je nog nooit van hebt gehoord he?
Dat ze een beetje origineel moeten zijn betekent niet dat ik ze zélf ga verzinnen. |
in het waar vind ik topic :eek: hihihhi yeah
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |