![]() |
[3DSMAX] Ruimtebootje (WIP)
Onder constructie (uiteraard) maar ik wou even feedback horen of mensen nog constructief commentaar hebben :>
http://www.nucleair.com/images/dreadnaught.jpg En euh, als ik 'm aanklik teneinde een popup te openen, opent 'ie hem maar voor de helft.. da's mijn schuld niet, S.com is zeker HDTV-formaat uncompatible :> http://www.nucleair.com/images/dreadnaught.jpg |
Ik krijg d'r geen harde plasser van. Sorry man.
|
ziet er best leuk uit, nu de gunz nog
veel gunz! doe die naam eer aan :p |
Ik vind mijn spongebob aantrekkelijker :p
|
Ik ben wel een beetje een grootse fan van de oudere star wars films en dit schip doet me wel een beetje denken aan zo'n floot van de sith enzo :)
Daaaaar vanuitgaand om een mening te vormen vind ik hem er echt heel erg vet uitzien, zo een screenshot uit de film :cool: (y) Hele mooie vorm en ook al die "vierkantjes/platen" opt schip enzo...dat maakt het enorm groot....het schip dus ;) hij zit ook wel mooi "in" de achtegrond naar mijn mening, niet dat hij dom op een achtergrondje geplakt is....wat natuurlijk wel zo is, maar this echter niet merkbaar voor MIJ! Ik zou er echter wel de nodige guns enzo opzetten zoals voorgaande poster ook zei...erg veel guns...op van die draaischijven zeg maar zodat ze een rondje kunnen draaien :o Misschien ist ook wel leuk om er kleine scheepjes om heen te maken, maargoed das misschien een domme aanvulling op mn reactie! of een mooie maan/planeet op de achtergrond :bloos: :bloos: :bloos: |
Ja, planeetjes en nebula's ben ik ook een fan van :D
Ik heb hem even geupdate. En ja, ik vind hem persoonlijk ook wel mooi worden als ruimtebootje, ik heb het al vaker geprobeerd maar nu lijkt het iig ergens op. En ik ga er dénk ik een filmpje mee maken, dus ook kleine scheepjes en beamcannons :> De laatste render met mijn beamcannon en particles heb ik helaas getrashed. Edit: Nope, hier komt 'ie: http://www.nucleair.com/images/cruiserbeam.jpg |
Ik ben niet zo'n grote fan van spaceships e.d., tenzij het ontwerp/concept erg goed is, incl. mooie uitwerking. Ik krijg bij dit gevaarte een beetje een blokkendoos idee. Weinig kleur, weinig dynamiek, geen actie of ondersteunende scene. Beetje saai dus, kortgezegd.
|
Citaat:
Of bluf je alleen? |
Eh, ik geef toch wel opbouwende kritiek, of niet? Dat noem ik geen afkraken, ik probeer juist aan te geven wat er in mijn ogen beter aan kan. Maar voor de dingen die ik maak zie userinfo -> persoonlijke site.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.nucleair.com/images/cruiserneb.jpg |
Citaat:
goeie modellers zijn altijd welkom daar :p en blokkendozen zjin gerechtvaardigd voor een ruimteschip, omdat ze er bruter uitzien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
modscene is alive and kicking, fs2 open laat heel wat nieuwe speeltjes toe (T&L, veel poly's) klikje voor HLP forums |
Aangezien het work in progress is, kan ik nog weinig definitieve kritiek geven. En alles wat ik als kritiek wou geven, heb jij al gezegd: te weinig licht, te weinig scene, te saai. Maar goed, t wordt dus nog mooier.
Overigens vind ik Pietervdb met zijn 'als jij t beter kan, laat het dan maar zien'-reactie overdreven kinderachtig. Er is niks mis met kritiek als dat maar goed onderbouwd is. En om kritiek te leveren hoef je zelf niet beter te zijn. |
Citaat:
Verder Pietervdb, kijk eens op de info pagina van peperkorrel. En als je het niet kunt vinden: dit is zijn site en zijn werk ziet er toch wel wat beter uit dan jou werk. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens vind ik de fel gekleurde space-achtergrond mooier (mits beter uitgewerkt) dan een egaal zwarte ruimte met witte sterren. Natuurlijk is het minder realistisch, maar science-fiction kan ook leuk zijn :) |
laat je me het weten wanneer je filmpje of short af is? wil ik wel graag zien natuurlijk! (y)
|
Citaat:
Verder wordt de rechterkant wel verlicht door die beamcannons op zijn tijd, daar heb ik al mee geëxperimenteerd (blauwe gloed -nvdr) en dat ziet er best leuk uit. Verder heb ik kleine 'raampjes' gemaakt gisteravond, en dat ziet er al beter uit, meer detail en een soort van doorbreking van de duisternis. Ik zal hem vanavond even posten. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Even een crappy scene gemaakt.. zoiets zou 't kunnen worden.
http://www.nucleair.com/images/planeten.jpg |
Citaat:
|
Daarbij vind ik het uiterlijk van een flare ook belangrijk. Kijk, dit is geen clickandpaste-flare. Dit is een glow, star, rays, msec, asec, ring-ding die ook gewoon gerenderd wordt in de scene, vandaar ook dat de lichtval enzo gewoon klopt. Het is misschien niet een supernatuurgetrouwe flare, maar om eerlijk te zijn heb ik me daar ook nog niet mee beziggehouden.
|
ben nou zelf ook bezig met een blokkendoos-schip :p
|
Post het ook eens op 3dhype.com, is een NL 3d community. Daar krijg je wat gerichter commentaar denk ik zo..
|
Anders kan je ook nog 3dfightclub.com proberen, maja.
Iig, goed werk! Veel detail, love that! Ook is goed te zien dat er best wat werk inzit Keep it up! |
ik vind wel grapig alleen die achtegronden zien er een beetje noob uitt..
|
Het wordt steeds beter (Y)
Die maan op die laatste pic zou ik wel weglaten...het wordt een beetje druk enzo. |
ik zou em nog iets langwerpiger maken en een paar schuine vlakken erin doen, het is nu echt een verzameling blokken,
though: erg vet |
dat is misschien ook de bedoeling :)
|
Citaat:
Citaat:
|
(y) ik vind het echte vet!!! :eek:
|
Hmm ok, ik heb er niet veel verstand van, maar ik vind hem echt vet ;) :bloos:
Wat me opvalt is dak de enigste meisje bent die hier op reageerd :D |
Citaat:
|
Citaat:
zoals eht er nu uitziet lijkt ie heel defensief. door em langer te maken kan je hem er "offensiever" uit laten zien. |
Citaat:
|
Citaat:
shivans zijn best een uitdaging om te modellen. |
Citaat:
Offtopic: die dingen waren wel té fucking cool.. zoals die SJ Sathanas opdoemt uit die Nebula en alles kapotmaait met die frigging huge beamcannons voorop en.. en.. *g* |
Ik heb er niet zoveel mee en zoals Doberman al zei: Ik krijg er geen harde plasser van :P
|
Citaat:
|
Citaat:
sathy > the big "C" (wat een lelijk, brak schip was Big C eigenlijk. |
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |