![]() |
bultjes rond tepels
Ik heb de laatste tijd ineens last van puistjes om m'n tepels heen. Het zijn niet echt pukkeltjes ofzo (ik kan ze niet uitknijpen ofzo, en ze gaan ook niet snel weg) maar het zijn bultjes die op puistjes lijken.
Heeft iemand hier ook last van misschien, en weet iemand hoe ik hier van af kan komen?? Ik vind het er namelijk best lelijk uit zien... |
zo ziet het er ook bij mij uit, eigenlijk al zo lang dat ik weet...
|
What da fuck
|
Euh, dat hoort er volgens mij gewoon bij hoor?
|
Das normaal..
|
Citaat:
|
volgensmij ook... dat is toch heel normaal..
|
Ja dat heb ik ook, best lelijk vind ik zelf
|
Citaat:
da's nogmaal .. ziet er best lief uit hoor ;) :D |
Citaat:
|
kunnen de mensen zonder bultjes in de tepelhof zich even melden?
en.. jongens hebben dat toch ook? of zeg ik nu iets geks...? |
Citaat:
|
is dat geen kippevel?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen als ik het koud heb :D |
Ja het lijkt wel kippen vel want het is gewoon uitskleur:S:S ik heb het oowk hoooor:p iedereen volges mij normaal....
|
Ja, die bultjes die op kippenvel lijken had ik daarvoor ook altijd. Dat vond ik ook wel normaal. Maar ze zijn nu groter en lijken echt op puistjes (in t midden is het een beetje lichter)
En vooral als ik het koud heb zie je ze goed ja. |
heb ik ook.. is gewoon normaal.
|
Dat is een best veel voorkomende ziekte, aanstelleritis genaamd. slachtoffers van deze ziekte vertonen de volgende kenmerken: Normale dingen als speciaal beschouwen, van een mug een olifant maken, en dergelijke. De oplossing voor deze ziekte is niet zo makkelijk, een bezoek aan je huisarts kan misschien meer informatie verschaffen. Waarschijnlijk zal je aan een hevige chemische medicatie moeten zitten en een gevaarlijke operatie moeten ondergaan. Maar als je dan nog leeft ben je er ook echt wel vanaf hoor, dus maak je geen zorgen. (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16. |